Fantasy svět Pána prstenů ve videoherním světě hráče v poslední době zklamal. Německé studio Daedalic se stealth dobrodružstvím vyzáblého Gluma neodvedlo dobrou práci. Hráči však nadále prahnou po zážitku v tomhle úchvatném a zajímavém prostředí.

Zájem inspiroval Micaha Malinicse, který v Unreal Enginu 5 vytvořil fotorealistickou scénu brány Argonathu ze Společenstva prstenu v první osobě. Scéna byla vytvořena za šest dní, využívá technologie Lumen a Nanite a běží při 30 až 50 snímcích za sekundu na grafické kartě GeForce RTX 3080 Ti.

Malinics v současné době pracuje na dalších scénách z Pána prstenů, včetně bitvy o Helmův žleb, kde bude dynamický systém počasí se západem slunce. Když bude dostatečný zájem, rád by autor zveřejnil hratelný projekt. Sledovat jej můžete na platformě X.