Magazín · Novinky · v úterý 6. 8. 2024 06:00
Pán prstenů v Unreal Enginu 5 vypadá úchvatně
Fantasy svět Pána prstenů ve videoherním světě hráče v poslední době zklamal. Německé studio Daedalic se stealth dobrodružstvím vyzáblého Gluma neodvedlo dobrou práci. Hráči však nadále prahnou po zážitku v tomhle úchvatném a zajímavém prostředí.
Zájem inspiroval Micaha Malinicse, který v Unreal Enginu 5 vytvořil fotorealistickou scénu brány Argonathu ze Společenstva prstenu v první osobě. Scéna byla vytvořena za šest dní, využívá technologie Lumen a Nanite a běží při 30 až 50 snímcích za sekundu na grafické kartě GeForce RTX 3080 Ti.
Malinics v současné době pracuje na dalších scénách z Pána prstenů, včetně bitvy o Helmův žleb, kde bude dynamický systém počasí se západem slunce. Když bude dostatečný zájem, rád by autor zveřejnil hratelný projekt. Sledovat jej můžete na platformě X.
Unreal Engine 5 | Timelapse | Making Of Lord Of The Rings Argonath
— micah (@micah64yt) July 29, 2024
Here's a before & after timelapse showing the process of making my most recent LOTR Unreal Engine video!
This shows a lot of the process of making the scene from start to finish -- I hope it's something helpful… pic.twitter.com/gzPU5SnT4Y