Pokud jste fanoušci původních Pillars of Eternity od Obsidianu, tak pro vás máme zajímavou zprávu. Studio oznámilo příchod tahového režimu do prvního dílu této série.

Ten jste si mohli vyzkoušet v druhém díle s podtitulem Deadfire. Ve dvojce se začne veřejně testovat již 5. listopadu na PC. Vývojáři si vzali k srdci zpětnou vazbu z druhého dílu a přinesou značná vylepšení, která mají zajistit daleko plynulejší zážitek.

Jednou ze změn má být například výměna zbraní či vypití lektvaru bez ztráty tahu. Boj má být také v mnohem rychlejším tempu než druhý díl, aby byla hra svižnější a napínavější. Testovací verze má posloužit nejen k vyladění chyb, ale také ke zpětné vazbě hráčů, díky které může studio pak přinést další změny či upravit stávající mechaniky, které nemusí být vybalancované. Ostatně, vývojáři upozorňují, že betaverze může obsahovat chyby, tak uvidíme, jak se to mezi hráči chytne.

Níže se můžete podívat na oznamující trailer, kde uvidíte i slavného Joshe Sawyera, herního ředitele série a vedoucího většiny projektů Obsidianu. Díky němu je studio tam, kde je. Jen připomeňme, že série Pillars of Eternity vznikla za pomocí příspěvků od lidí díky crowdfundingové kampani. Nyní studio vlastní Microsoft, takže peníze už nemusí řešit a třeba se někdy dočkáme i třetího dílu. Na začátku roku uvedl Obsidian titul Avowed, který se odehrává právě ve světě Eora, které můžete z Pillars of Eternity znát.