Vypadá to, že integrace her do streamovacích platforem není zajímavým tématem pouze pro amerického giganta Netflix. Ten nejprve začal u jednoduchých hříček, avšak později začal svým předplatitelům nabízet i větší a zajímavější tituly. Zjištění v nejnovější zprávě The Wall Street Journal, již cituje agentura Reuters, nasvědčuje tomu, že se systém tohoto typu zalíbil i Googlu, který jej nasadí uvnitř YouTube.

Kalifornský softwarový velikán měl svým zaměstnancům zaslat pozvánku k internímu testování nové funkce nazvané „Playables“, jež bude patrně zahrnovat knihovnu různých nenáročných titulů. WSJ se ale zatím zmínil pouze o klasické arkádovce Stack Bounce, kde hráči rozbíjí míčkem horizontálně poskládané cihly.

Podle zprávy budou mít uživatelé k minihrám přístup standardně přes web YouTube nebo prostřednictvím zařízení s operačním systémem Android či iOS, kde bude Playables pravděpodobně integrováno do všem známé aplikace.

Google se zatím k probíhajícímu testování nechce moc vyjadřovat. Mluvčí společnosti pro WSJ pouze potvrdil dlouhodobé zaměření na videohry a také to, že se stále experimentuje s novými funkcemi. V tuhle chvíli ale firma údajně nemá co oznámit.

Generální ředitel YouTube Neal Mohan má podle WSJ hlubší ponoření platformy do herního průmyslu v plánu už dlouho. Služba pro streamování video obsahu je odjakživa známá i pro výtvory s herní tématikou a v posledních letech se stala ambiciózním konkurentem platformy Twitch, neboť se ve velkém zaměřuje i na živá vysílání.