Magazín · Novinky · v úterý 28. 4. 2020 11:35
Na Xboxu Series X se dramaticky změní zážitky. Změny mají být srovnatelné s přechodem z 2D do 3D
Phil Spencer, vedoucí Xbox divize ve společnosti Microsoft, pravidelně vnadí na novou generaci „zelené“ konzole. Nedávno prozradil, že na představení her pro Xbox Series X nebudeme čekat dlouho, což jde ruku v ruce se spekulací, že Microsoft na květen a červen chystá představení novinek.
Abychom na prezentaci her nečekali jen tak, rozhodl se nás Spencer ještě více navnadit. Na sociální síti Twitter odpovídal na dotaz a prohlásil, že ray-tracing (sledování paprsků) bude na konzolích skvělé, ale mnohem více se soustředí na práci kolem Dynamic Latency Input (DLI). Podle názoru Spencera se pocit z her u nadcházející generace dramaticky změní, prý tak, že je to možné srovnat s přechodem z 2D do 3D. Umožní to výkonnější CPU, DLI, šířka pásma a SSD.
RT on console will be great. I'm very focused on the work we are doing around Dynamic Latency Input (DLI). In my view the feel of games this upcoming generation will change as dramatically as any since 2D to 3D given CPU upgrade, DLI, memory bandwidth and SSD.
— Phil Spencer (@XboxP3) April 27, 2020
To jsou od Phila Spencera silná slova. Zda tomu tak skutečně bude, na to si musíme ještě počkat. Minimálně ale šéf Xboxu dokázal vzbudit ve fanoušcích ještě větší zvědavost.
V předešlých týdnech a měsících se Spencer ve svých tweetech zmiňoval o frekvenci snímků za sekundu a vyšším rozlišení. Byl to právě šéf Xboxu, který se nechal slyšet, že hry budou moci na Xboxu Series X běžet v rozlišení 4K při 120 snímcích. Dle mého to bude možné jen u menších, méně náročných titulů, ale uvidíme...