Phil Spencer, vedoucí Xbox divize ve společnosti Microsoft, pravidelně vnadí na novou generaci „zelené“ konzole. Nedávno prozradil, že na představení her pro Xbox Series X nebudeme čekat dlouho, což jde ruku v ruce se spekulací, že Microsoft na květen a červen chystá představení novinek.

Abychom na prezentaci her nečekali jen tak, rozhodl se nás Spencer ještě více navnadit. Na sociální síti Twitter odpovídal na dotaz a prohlásil, že ray-tracing (sledování paprsků) bude na konzolích skvělé, ale mnohem více se soustředí na práci kolem Dynamic Latency Input (DLI). Podle názoru Spencera se pocit z her u nadcházející generace dramaticky změní, prý tak, že je to možné srovnat s přechodem z 2D do 3D. Umožní to výkonnější CPU, DLI, šířka pásma a SSD.

To jsou od Phila Spencera silná slova. Zda tomu tak skutečně bude, na to si musíme ještě počkat. Minimálně ale šéf Xboxu dokázal vzbudit ve fanoušcích ještě větší zvědavost.

V předešlých týdnech a měsících se Spencer ve svých tweetech zmiňoval o frekvenci snímků za sekundu a vyšším rozlišení. Byl to právě šéf Xboxu, který se nechal slyšet, že hry budou moci na Xboxu Series X běžet v rozlišení 4K při 120 snímcích. Dle mého to bude možné jen u menších, méně náročných titulů, ale uvidíme...