Magazín · Novinky · v úterý 10. 3. 2020 19:00
Microsoft bude na svém Game Stack Live mluvit o novinkách ohledně raytracingu a Xbox Series X
Z koronaviru se stále stává větší a větší problém, který nově zasáhl i Českou republiku tím, že vláda zavedla opatření proti akcím s velkým počtem lidí. Letošní konference vývojářů GDC se ovšem s tímto problémem setkala už před necelými dvěma týdny, kdy došlo k oficiálnímu odložení na léto právě v důsledku epidemie COVID-19. Mezi hlavními hráči, kteří měli na konferenci naplánované nějaké to vystoupení s různými tématy, byl i Microsoft. Ten se rozhodl obsah, který měl původně být právě na GDC, vydat pomocí speciálního dvoudenního streamu.
Game Stack Live bude probíhat od 17. 3. do 18. 3. a má nabídnout hned několik zajímavostí. V 18:25 se bude mluvit o tom, jak se The Coalition pokusili udělat Gears 5 více přístupnou hrou. S přístupností se poté bude pokračovat podíváním se na Xbox Accessibility Guidelines. Chybět nebude třeba ani povídání pro indie vývojáře o tom, jak maximalizovat dopad jejich her pomocí ID@Xbox.
Na první pohled nejdůležitější témata ovšem dojde právě 18. 3. ve středu, kdy v 19:40 přijde na řadu „Xbox Series X + Project xCloud = New Chapter in Gaming”. Na novinky o samotné konzoli Xbox Series X nebo jejím hardwaru nejspíše nedojde, ale spojení s xCloudem by přeci jenom mohlo přinést nějaké ty zajímavosti, například nějaký náhled na to, s čím mohou vývojáři pracovat a čeho bychom se mohli v nových hrách dočkat.
Celý stream pak završí druhé zajímavé téma, které začne ve 21:20 - What's new in DirectX: Raytracing, mesh shading, and more. Tady se naopak nejspíše dozvíme o dalších technologiích, které bychom mohli ve hrách nové generace vidět. Především pak raytracing, o kterém víme, že jej budou jak Xbox Series X, tak PlayStation 5 podporovat.
O všem důležitém či relevantním vás pak následně budeme samozřejmě informovat. Na seznam všeho, co nás v tyto dva dny čeká, včetně časů, se můžete podívat na oficiálních stránkách.