Tento týden není o novinky nouze, a to ani v případě nadcházející looter-slasher akce Godfall, která je speciálně navržen pro PC a PS5 s tím, že si ji na starší generaci konzolí nezahrajeme. Counterplay Games si tedy dalo za úkol vytvořit hru, která naplno využije hardware příští generace. Oficiální PlayStation magazín navíc přinesl pár nových, zajímavých podrobností.

Godfall by měl být velmi podobný hře Monster Hunter World, jež dorazila v roce 2017 na konzole (a později na PC) a odnesla si poměrně velký úspěch. Jak jsme však viděli v různých herních klipech, hra bude, co se týče boje, také využívat prvky Dark Souls. A aby toho nebylo málo, vývojáři založili hru na možnosti se kdykoli připojit a kdykoli odejít, kterou naleznete jak v již zmiňovaném Monster Hunter World tak i v Destiny. Nebudete tedy muset čekat na skončení zápasu a po odchodu ze serveru vaše postava vždy zmizí.

Patříte mezi agresivnější hráče? Tak to se máte na co těšit. Godfall bude odměňovat agresivní styl souboje, a kromě toho bude vyžadovat boj založený na dovednostech a správném načasováním útoků, abyste svému nepříteli udeřili nejtvrdší ránu. Další zajímavostí je potom vizuální styl, který je inspirovaný sériemi Archiv Bouřné záře, The First Law a Foundation. Zároveň můžete očekávat velké fantasy zasazení rozdělené na prvky země, vzduch, oheň a duše.

Co se týče dalších informací, v Godfall převezmete roli jednoho z mála zbývajících rytířů, jehož úkolem je zastavit apokalyptickou událost. Hra vám dá na výběr ze tří různých sad tříd. Rovněž slibuje mnoho prvků pro přizpůsobení, které si postupně odemknete.

Gearbox chce vydat Godfall během letošních Vánoc, ale úplně bych na to nesázel, když se podíváte, kolik očekávaných titulů, včetně The Last of Us: Part 2 ,bylo v poslední době odloženo.