Značka God of War od Santa Monica Studios nás doposud několikrát zavedla do starověkého Řecka, včetně menších dílů na PSP. S pomocí Krata (anebo Kratos s naší pomocí?!) jsme povraždili snad všechny bohy a stvůry natřikrát. I z toho důvodu se nejnovější díl odehrává kdesi na severu, autorům už to připadalo trochu zdlouhavé.

Severská návštěva ale rozhodně nebude tak dlouhá, jako tomu bylo u zmíněného Řecka. Vývojáři plánují další posuny v sérii malinko rychleji. "Řecké díly byly řeckou érou pro God of War. Posun je takový, že příští kultura, s níž se setkáte, je severská. Mimoto další návštěva by mohla být v Egyptě, v máyské éře anebo něco takového," promluvil Cory Barlog, režisér hry, pro Game Informer.

Od zrodu se značka jako taková posunula dál než jenom z jihu na sever. Vývojáři do hry chtějí zakomponovat více možností prozkoumávání okolí, dále pak osobitější příběh než předtím. Pro vývojáře samotné už to začínala být trochu nuda. Kratos byl doposud prostě těžkej frajer, a to by hráče už nemuselo dvakrát zaujmout. "Hodně věcí jsme museli udělat jinak," sdělila Shannon Studstillová, šéfka studia.