Hratelnost prvního dílu byla postavena na systémech akčního RPG a stealthu. Po úspěšné kampani na Indiegogo, která probíhala od dubna do května roku 2013, se vybraná částka zastavila na 48 700 eurech a hra vyšla v předběžném přístupu v roce 2016 na PC a Xbox One. Plné verze jsme se dočkali o dva roky později na jaře 2018, spolu s verzí pro PS4. A od dva roky později se dočkali i majitelé Nintenda Switch. Hra si na Steamu drží velmi kladné hodnocení a mezi novináři se hodnocení PC verze zastavilo na 75 %.

Píše se datum 27. 12. a na Twitteru se objevil příspěvek od uživatele s přezdívkou SeithCG. Nejedná se o nikoho jiného než o vývojáře, který obrázkem potvrdil vývoj druhého dílu myšího pokračování.

Kromě obrázku s plakátem hledané myšky toho víc nevíme. Fanoušci samozřejmě příspěvek zahrnuli spoustou dotazů a Seith přece jenom prozradil, že vývojáři se posunuli z původního enginu Unity na Unreal Engine 5. Přechod to však nebyl jednoduchý. Pochopení a naučení se, jak pracovat v novém enginu, zabralo týmu kolem 8 měsíců práce.

To je bohužel opravdu vše a nemáme potvrzené ani platformy, na které by hra měla vyjít, ani její datum vydání.