Epic Games ohlásil, že se již v průběhu tohoto roku dočkáme silného nástroje na generování 3D postav. Technologii pojmenovalo MetaHuman Creator, dostupný má být údajně i v prohlížeči, sám o sobě totiž běží v cloudu.

MetaHumans bude moct být využita společně s nejnovějšími technologiemi zaznamenávání pohybu a animací pro simulování co nejrealističtějšího chování člověka. Tyto možnosti pak můžou být použity při tvorbě videoher, filmů nebo v televizi.

Přečtěte si také: PUBG s přechodem na Unreal Engine 5 dozná velkých změn

„Doposud bylo jedním z nejnáročnějších úkolů při tvorbě 3D obsahu vytváření skutečně přesvědčivých postav lidí. I ti nejzkušenější umělci potřebují velké množství času, úsilí a vybavení, pouze pro tvorbu jedné postavy,“ zmínil Vladimir Mastilovic, viceprezident oddělení technologie digitálních postav Epic Games. „Po desetiletích výzkumu a vývoje, a i díky začlenění společností jako 3Lateral, Cubic Motion a Quixel do rodiny Epic Games se tato bariéra prostřednictvím Unreal Engine odstraňuje a my jsme nadšeni, že můžeme představit MetaHuman Creator.“

Jak to tak vypadá, do rukou vývojářů se žene silný nástroj, který by ušetřením času mohl pomoct při vývoji her. Pokud ale chcete přesnější informace o fungování, budete si asi muset počkat na hodnocení systému třetí stranou. MetaHuman Creator by měl vyjít v průběhu tohoto roku.