V Electronic Arts se nevzdávají touhy začlenit do svých her více in-game reklamy. Nejznámější reklamou přímo ve hře je nejspíš prezidentská kampaň Baraka Obamy v Burnout Paradise, právě od EA.

Podobné reklamy měla EA také v Battlefieldu 2142 a Need for Speed Carbon. Navíc od roku 2007 má EA dohodu s reklamními společnostmi na integraci odpovídající in-game reklamy přímo do titulů od EA Sports, jako EA Sports FC (dříve FIFA), Madden NFL, NHL, Tiger Woods PGA Tour, NASCAR a Skate.

Teď by EA ráda těmito reklamami překročila hranice sportovních her a nabídla je v klasických hrách. Aby to ale fungovalo a příliš neotravovalo, musí být vybrány velmi pečlivě. Na tom teď pracuje interní tým. Ten má zjistit, kde reklama dává smysl a hráčům nebude vadit.

Nemá jít o žádné reklamní okno a jiná otravná zvěrstva. Místo nich má být reklama začleněna do herního světa, například formou billboardu, případně produktu. Tyto reklamy mají být atraktivním zdrojem příjmů, alespoň tak o nich mluví generální ředitel Electronic Arts.