Je pravdou, že poslední dobou se neustále mluví a diskutuje nad novým dílem God of War, jenž vyjde za dva týdny. Trochu se ale zapomíná na další exkluzivitku pro PlayStation, které se dočkáme na konci května - Detroit: Become Human. Nejnovější počin studia Quantic Dream slibuje silný herní zážitek, jako ostatně u všech svých her, ale také co se týče vizuální stránky.

Na akci Game Developer's Conference se prezentoval engine, na němž Detroit stojí. Byť to pro Quantic Dream není vždy jednoduché, snaží se o to, aby Detroit jel skvěle jak na klasickém PlayStationu 4, tak na jeho silnější verzi Pro. Klasická verze nabídne možnost hrát na 1080p rozlišení při 30 FPS, zatímco Pro verze nabídne 4K rozlišení a 60 FPS. Výhodou obou verzí je podpora HDR, čili jestli vlastníte "jenom" klasickou verzi, vizuálně to bude i pro vás paráda.

Zjev Detroitu také podporuje temporal anti-aliasing, který napomáhá vykreslení renderu. Jde o techniku kompatibilitou se šachovnicovým renderem, proto funguje skvěle na PS4 pro. Díky této technologii jsou poté vyhlazenější textury, lepší osvětlení, stíny a kůže postav. Vyhrání si s TAA bylo podle vývojářů složité, nicméně výhodné.