Včera Microsoft na své E3 konferenci měl na seznamu mimo her také představení hardwarových položek, konkrétně nového Elite ovladače a hlavně první nastínění next-gen Xboxu s krycím názvem Project Scarlett. Jeho úkol bude víceméně jasný: udělat z 4K/60 FPS herní standard a samozřejmě jej vyšvihnout ještě výš - cíle jsou až 8K rozlišení a 120 FPS.

Velká otázka ale je, jak to bude s (ne)přítomností mechaniky. Cloudové hraní se brzy bude chtít vyrovnat nynějším standardům, ale díky posledním slovům Phila Spencera se "krabičkáři" nemusí zatím bát. Připravovaný Xbox bude mít v sobě zabudovanou mechaniku, potvrdil Spencer serveru Games Industry. Uznává, že digitální cesta má své výhody, ostatně už existuje čistě digitální Xbox konzole s názvem Xbox One S All-Digital, společnost ale nehodlá hráče svést na digitální cestu. 

"Více a více hráčů kupují digitálně. Jedná se o výhodu, když jsem pryč a vše potřebné je na harddisku. Víme ale, že lidé stále vlastní disky," uznal Spencer. "Chci dát lidem možnost volby. Fyzickou kopii zbožňují milióny lidí," utvrdil stanovisko Spencer.