Capcom po třech letech opět obnovil ochrannou známku Deep Down, ale je otázkou, jak to s původně zajímavou hrou vlastně je. Akční RPG pro jednoho až čtyři hráče bylo oznámeno už v roce 2013 jako exkluzivita pro PlayStation 4. Pak se ale po středověkém fantasy světě slehla zem.

V roce 2017 došlo k prvnímu obnovení ochranné známky. V roce 2020 následovalo druhé. Mezitím o titulu promluvil Shawn Layden. Bývalý předseda SIE Worldwide Studios (dnes PlayStation Studios) uvedl, že netuší, co se s ním stalo. Pravděpodobně uvízl v limbu a nikdy nevyjde.

V roce 2017 výkonný producent bojovky Street Fighter 5 v rozhovoru s britským Eurogamerem uvedl, že má Deep Down určitou naději na dokončení.

„Původní tým už spolu zřejmě nepracuje, ale lidé si mohli všimnout, že jsme si ochrannou známku ponechali a neopustili jsme ji. Každý rok se zamýšlíme nad tituly, které v budoucnu vytvoříme. Nemám o tom moc co říci, ale ponechání ochranné známky znamená, že jsme se titulu úplně nevzdali,“ řekl tehdy Ono. Možná by stejný komentář zvolil i nyní.

Původní vizí u Deep Downu bylo akční RPG pro jednoho až čtyři hráče, které se odehrávalo ve středověkém fantasy světě s procedurálně generovanými dungeony. Příběh začínal v New Yorku v roce 2094. Hráč byl součástí skupiny zvané Ravens, jež má schopnost obnovit historické vzpomínky ze starověkých předmětů. Podívat jsme se měli i do České republiky a odhalit informace o tajemných městech a starověkých civilizací. Koncept měl tedy připomínat Assassin's Creed od Ubisoftu, kdy bychom ve vzpomínkách bojovali s draky a dalšími nebezpečnými tvory, zatímco v budoucnu bychom pravděpodobně hledali starověké předměty.