Kdo sleduje dění okolo společnosti Blizzard, ví, že poslední měsíce to legendární studio nemá dvakrát jednoduché. Tým prochází určitou krizí, i proto je tedy důležité dvakrát přemýšlet nad tím, do čeho investuje své zdroje. V nynější konstelaci hvězd by zřejmě nejvíc pomohlo čtvrté Diablo, k němuž se pozornost nově stahuje pozornost, a ruší se kvůli tomu minimálně jeden zajímavý projekt: střílečka ze světa StarCraft.

Podle zdrojů serveru Kotaku Blizard dva roky připravoval střílečku z pohledu první osoby s kódovým označením Ares, jež měla být takovým "Battlefieldem ve StarCraft světě". Tým už měl vyvinutý prototyp, v němž jste se ujali role terranského vojáka bojujícího proti Zergům. Uvažovalo se také o možnost za Zergy hrát. Podle jednoho zdroje pokračoval vývoj pomalu, druhý uvádí že "to vypadalo docela dobře" a podle třetího bylo velkým šokem, když Blizzard práce před pár týdny ukončil.

Nikdo, kdo na projektu Ares pracoval, nebyl propuštěn, nýbrž přesunut k vývoji čtvrtého Diabla a druhého Overwatch, se kterými se počítá jako hlavními body letošního BlizzConu (tedy pokud se nic nezmění).

Blizzard se k situaci vyjádřil tak, že za zavřenými dveřmi se vždy dělá na více projektech a že se vždy může stát, že některý z nich zkrátka sítem neprojde. Oznamovat něco zbytečně brzo by přineslo risk frustrace či zklamání, kdyby to nevyšlo. Je zapotřebí soustředit se na projekty, které mají smysl a u kterých Blizzard předpokládá, že si je hráči užijí, co nejvíc to půjde.