O dlouho spekulovaném remaku čtvrtého dílů série Assassin's Creed jsme tu měli několik informací od nejrůznějších leakerů. Nyní tu máme další nálož informací, jak by měl remake vypadat.

Kanál Jeux Video Magazine přišel s několika detaily, které bychom měli od remaku očekávat. Tím hlavním je fakt, že hratelnost se má přepracovat po vzoru novějších dílů jako je Origins a Shadows a být více založena na RPG prvcích oproti originálu. Všechny podstatné detaily, které ve videu zazněly, jsou:

  • RPG založený titul po vzoru novějších dílů
  • Správa inventáře
  • Statistiky vybavení
  • Soubojový systém přepracovaný do RPG stylu oproti originálu
  • Žádné nahrávací obrazovky při přechodu z lodi na pevninu
  • Mapa by měla být stejná, ale na ostrovech by mělo být více vedlejších aktivit a úkolů
  • Remake má obsahovat vystřižený obsah, který se do původní hry nedostal
  • Nemá se jednat o velkorozpočtový remake jako Resident Evil 2 nebo Silent Hill 2
  • Postaveno na nejnovější verzi enginu Anvil jako díl Shadows
  • Některé assety mají být převzaty ze Skull and Bones kvůli ušetření nákladů

Uvidíme tedy, jestli se následující informace potvrdí. Datum vydání by mělo být někdy v prvním čtvrtletí příštího roku, takže bychom se mohli dočkat oznámení ještě letos, například ke konci roku na The Game Awards. Ubisoft už několikrát přípravu remaku naznačil, včetně dabéra Edwarda Kenwaye, Matta Ryana, kterého musel Ubisoft trochu zkrotit.