Magazín · Novinky · v neděli 16. 5. 2021 11:00
Ambiciózní Highrise City chce být evolucí Cities: Skylines a SimCity
V roce 2022 na počítače má vyjít Highrise City, ambiciózní projekt, který chce být evolucí úspěšného Cities: Skylines a kultovního SimCity.
V Highrise City máte zažít moderní pojetí tohoto žánru obohaceného o komplexní systém ekonomiky založený na zdrojích. To naznačuje, že nebudete pouze stavět, ale budete se muset starat o zdroje. Těch má být až 50. Pokud budete dobrým starostou, může se vaše město rozrůst až na jeden milion obyvatel a zabrat plochu 194 kilometrů čtverečních.
Ve městě bude bydlet pět různých tříd obyvatel. Postupně ve vašem městě vyroste až 30 tisíc budov a na jednu scénu se vejde až 5000 automobilů a až 20 tisíc lidí.
Přečtěte si také: Za jednoduchou grafikou se skrývá komplexní městská simulace New Cities
Vývojáři ze studia FourExo Entertainment varují před náročnou hratelností. Druhým dechem ale slibují nastavitelné úrovně obtížnosti pro začátečníky i pokročilé hráče. Své město budete řídit pomocí zákonů a zdroje investujete i do technologických výzkumů. Při tom všem budete ještě obchodovat se surovinami.
„V Highrise City město nejen stavíte, ale také aktivně spravujete a staráte se o jeho ekonomické zásobování. Efektivně organizujte a budujte trasy zdrojů a dbejte na to, aby vaše ekonomika byla správně vyvážená a přinášela stabilní růst. Tímto způsobem budete schopni vytvořit megaměsta, jaká jste ještě v žádné hře neviděli,“ píšou tvůrci.
„Jakmile se vám podaří vytvořit prosperující a rostoucí město, přijde čas na doladění a další růst. Mezitím byste si však měli dát pauzu a prostě si užívat toho, co jste vytvořili. Pozorujte lidi, kteří zaplňují ulice a starají se o své záležitosti.“
Na závěr je slibována plná podpora modifikací a integrace se Steam Workshopem. „Integrovaný editor budov vám umožní snadno vytvořit a implementovat individuální vzhled vašeho vlastního města,“ dodávají zástupci studia.
Highrise City je vytvářeno v Unreal Enginu 4 a je financováno grantem od Epic Games. Vývoj má na starost německé studio FourExo Entertainment a vydání společnost Deck13. Steam uvádí, že hra dorazí v roce 2022 na PC.