Známá scenáristka a bývalá herní novinářka Alanah Pearce oznámila, že po čtyřech letech končí své působení v kalifornském studia Santa Monica. Ke známému týmu se připojila v roce 2020, podílela se na God of War: Ragnarök a dosud neoznámeném projektu.

Ve videu na svém YouTube kanálu Pearce vysvětlila, že k odchodu ji vedly především osobní důvody. Poslední měsíce strávila na dovolené, aby mohla být se svým těžce nemocným nevlastním otcem, který bojoval s rakovinou. Po jeho nedávném úmrtí se rozhodla vrátit do rodné Austrálie, aby mohla být blíže své rodině a přátelům.

Alanah ujistila fanoušky, že neplánuje opustit herní průmysl, který ji vždy fascinoval. Nechce být ale zaměstnaná, místo toho bude pracovat na volné noze na několika projektech. Jedním z nich je 2D metroidvanie Layers Deep, kde zastává pozici narrative lead. To ji umožní mít více volného času, který by ráda rozdělila mezi rodinu, přátele a pravidelné livestreamy a podcasty.

Co se neoznámeného titulu v Santa Monica Studio týče, tak ten označila za velmi ambiciózní. Mrzí ji, že opouští tento projekt, na kterém tak dlouho pracovala. Těší se, až ho tým dokončí. V současné době nevíme, zda jde o novou značku, jejíž vývoj začal ještě před dokončením God of War: Ragnarök. Druhou možností je pokračování God of War.