Ztroskotáte se svým pomocným robotem na neznámé planetě. Dostanete se z lodi a jediné co vás zajímá je to, jak se z planety dostat. Popadnete pistoli a za pár metrů zjistíte, že planeta, na které jste ztroskotali, není tak přátelská a že dostat se z ní nebude, tak lehká záležitost.

Koncept Zombotronu se nezměnil

Kdyby se mě někdo před rokem zeptal na hru Zombotron, vybavím si 2D flash trilogii, kterou jsem hrál a měl jsem ji dost rád. Tento rok vyšla plnohodnotná hra Zombotron pod studiem Armor Games Studios. Stejně jako ve flash verzi se snažíte o to najít baterie a zprovoznit svoji loď, abyste se dostali z planety, na které jste ztroskotali, pryč. Na své cestě hrajete za vojáka Blaze Rushe a máte s sebou svého pomocníka, malého létajícího robota jménem Ash.

Příběh neokouzlil, ale arsenál zbraní nadchne

Příběh není silná stránky hry, ale čekal jsem to. Ze začátku jsem se snažil vnímat bubliny s textem, které si postavy mezi sebou vyměňují, ale potom dále ve hře se staráte jenom o to, jestli máte dost nábojů do zbraní, nebo kdy bude další bossfight. Takže i kdyby člověk příběh sledoval, tak ho asi stejně nějak neosloví, protože není nějak extra propracovaný, ale jak už jsem říkal, to jsem od této hry čekal.

Zatímco příběh moc neokouzlil, člověk se rozhodně nenudí. O zábavu se postará pořádný arsenál zbraní, který můžete během hry najít od malé pistole po RPG a minigun.

Ze začátku se snažíte šetřit olovem, ale dále ve hře je vám to už úplně jedno a střílíte všechno, na co dohlédnete. Dá se říci, že pokud máte minigun a hodně nábojů, tak jste úplně nezastavitelní. Kromě palných zbraní jsou zde i zbraně na blízko a hromada typů granátů, což je sice hezké, ale stejně potom většinu situací řešíte rozstřílením všeho na prach. Dále potom nacházíte brnění, helmy a boty, ochraňující vás více před nepřáteli.

Další lokace, další porce zábavy

Ve hře jsou dohromady asi čtyři lokace, z toho v každé máte jiné nepřátelé, kteří jsou také rozlišeni podle velikosti, rychlosti a sílou útoku. Všechny tyto lokace jsou pak zakončeny bossfightem. Pohyb po vaší cestě vydlážděné olovem je zařízen checkpointy, kterých je v každé části mnoho. Můžete nacházet i různé skryté jeskyně, kde na vás čekají zbraně, brnění nebo hromada peněz, za které si kupujete zase zbraně nebo brnění.

Zombotron není hra, u které by se člověk nudil, u téhle hry si člověk jde prostě oddechnout. Nemusí přemýšlet ani řešit nějaké složité hádanky, stačí jenom mít plný zásobník a zábava může začít. Kromě slabšího příběh a občasných bugů nedokáži hře Zombotron nic vytknout. Hodnotím 8/10.