Half Life, Portal, Team Fortress, Counter Strike či Dota 2. Všechny zmíněné tituly spojuje jedna společnost, která je vyvinula: Valve. Legendární studio bylo jednu dobu snad tou nejmilovanější herní partou na světě, ale cosi se změnilo. Dlouhou dobu Valve nenaservírovalo něco čistě nového, tedy pokud se nebudeme bavit o nadcházejícím Artifact, karetní hrou ze světa Doty. Valve samo přiznalo, že to poslední dobou nebylo nejrůžovější, ale nemáme věšet hlavu. V blízké době začne nová éra.

V rozhovoru s IGN Jeep Barnett z Valve přiznal, že vtipkování na účet Valve není bezúčelné. Všichni ve studiu jsou si neustálého utahování, které se objevuje na fórech a internetu, vědomi. Barnett si dovolil podotknout, že Valve neusnulo na vavřínech. Zatímco nedělali na nových hrách, čas byl investován do podpory Steamu, lepší zákaznické podpory, SteamOS, hardware v podobě Steam ovladače či HTC Vive a také podpora stávajících her - Team Fortress 2, Counter Strike či Dota 2.

Dle slov programátora Artifactu Brandona Reinharta se Valve nyní nachází v bodě, kdy se opětovně může zaměřit na nové hry. Údajně "neseděli jenom na zadcích a na hromadě peněz". Výsledky a celkově větší aktivitu v příštích letech máme zaznamenat. Tak tedy uvidíme. Není tomu tak dávno, co Valve odkoupilo studio Campo Santo, které stojí za líbivým Firewatch. Pokud by byla "první nová hra" podobného rázu, byl by to dobrý start, nemyslíte?