I když se může na první pohled zdát, že se battle royale hře PUBG poslední dobou příliš nedaří, ve skutečnosti se její mobilní verze stala nejvýdělečnější mobilní hrou za měsíc leden/január a zajistila tak vývojářům z Tencentu šílených 176,3 milionu dolarů, což je čtyřikrát více než v loňském roce. Největší zásluhu na tom nese Čína, odkud pochází 52,8 % příjmů, a to se cenzurovaná východní verze hry ani nejmenuje PUBG Mobile, nýbrž Game For Peace. Jen pro představu. Příjmy PUBG Mobile ve Spojených státech tvoří z celkové částky 13,7 %. V Turecku potom pouhých 5,5 %.

Všechny zmiňované informace pochází ze statistik platformy Sensor Tower Store Intelligence, která dále uvádí detaily i o výdělcích jiných her. Například Honor of Kings, taktéž od Tencentu, se umístilo hned za PUBG Mobile s lednovým výdělkem 151,3 milionu dolarů, což je o 25 % více než před rokem. I zde tvořila velkou část výdělků Čína. Přesněji 94,6 % z celkových příjmů hry. Pokud jde o západní verzi hry s názvem Arena of Valor, byla daleko méně úspěšná.

Za zmínku rozhodně stojí i stará známá mobilní strategie Clash of Clans. Ta po přijetí nového monetizačního modelu ve formě battle passu zaznamenala 29% meziroční nárůst příjmů při posledním odpočtu v lednu. V žebříčku nejvýdělečnějších mobilních her se sice nachází až na 5. místě, ale i tak jde o poměrně velký úspěch.