Vloni to byl Monster Hunter: World, který se stal pro Capcom nejprodávanější hrou vůbec. Logicky se tak jednalo o úspěšné období, které letos podpořily miliónovými prodeji také remake Resident Evil 2 a Devil May Cry 5. Všechny zmíněné jsou silné zajeté značky, z nichž Capcom nyní čerpá, ale neměli bychom se bát, že by se Capcom rozhodl z nich udělat jakési dojné krávy. Nových sérií se nebojí, pověděl jednatel společnosti Ryozo Tsujimoto pro VGC

Poslední ryze nová značka od Capcomu byla Dragon's Dogma, jež vyšla v roce 2012. V roce 2013 sice byla oznámena dungeon-Dark Souls záležitost Deep Down, avšak po ní se tak trochu slehla zem a je v nedohlednu. A přestože jde vývoj - zřejmě - ne dvakrát podle představ, Tsujimoto podotýká, že Capcom nikdy nezanevře na vytvoření nové značky. Jen v tuto chvíli se společnosti velice daří s rozšiřováním již rozjetých sérií. 

Kdy se potenciálních novinek dočkáme, je tak nejasné. Očekávat bychom měli spíše menší tituly, ne rovnou AAA hru s obřím rozpočtem. To už minulý rok pověděl marketingový ředitel pro Evropu, Střední východ a Afriku Capcomu Antoine Molant. Dle jeho slov by Capcom před něčím velkým mohl vydat i několik menších titulů, které nebudou tak riskantní, co se vývoje týče.