Studio Visceral Games, zodpovědné za hry jako Battlefield Hardline a Dead Space, donedávna pracující na akční adventuře ze světa Star Wars, dostalo červenou. Lze předpokládat, že k takovému kroku mohla EA přimět snad jediná situace. Vývoj nešel podle plánu.

Podle vyjádření EA se vývoje zhostí studio ve Vancouveru a ruku k dílu přiloží i další pobočky. Vývoj hry s kódovým označením Ragtag se sice restartuje, určitě přijdeme o příběh, ale i tak by neměla všechna práce Visceral přijít vniveč. Datum vydání se ale posune. Hra měla vyjít ve fiskálním roce 2019, neboli od dubna 2018 do března 2019, ale je téměř jisté, že hra se posouvá minimálně o rok.

Co se ale stane se všemi zaměstnanci Visceralu? Patrick Söderlund z EA tvrdí, že se momentálně snaží přesunout co největší množství lidí do jiných studií v rámci EA. Na projektu taky pracovala Amy Henning, známá především díky sérii Uncharted, který se řadí do stejného žánru. Její budoucnost je nyní v řešení.

Menší uklidnění pro všechny, kteří se těší na Star Wars: Battlefront 2 od studia DICE. Vyjde v listopadu, jak je plánováno. A ani další hru na motivy Star Wars od studia Respawn, známé především díky sérii Titanfall, se uzavření Visceral Games nedotkne.

A jaký je váš názor na kauzu? Napište nám ho do komentářů.