Co je INDIAN ARCADE?

ARCADE je nová sekce na webu, která se zabývá gamifikací obsahu projektu Indian. V první fázi se jedná o spuštění vlastní herny, která funguje pouze na počítači. Jedná se o speciální HTML5 aplikaci, která běží v prohlížeči bez jakékoliv instalace pluginu třetích stran. Aplikace obsahuje cartridge systém, který dovoluje zapojovat celou řadu miniher. Aktuálně dostupný počet podporovaných titulů se může v různé období lišit.

V rámci ARCADE miniher lze změřit své schopnosti v náročnějších podmínkách tzv. soutěžní hry. Čím větší skóre v tomto režimu získáte, tím více bodů na účet získáte! Za body si můžete následně kupovat vstupy do soutěží o báječné ceny.

Maximálně lze mít na účtě v jednu chvíli 7 žetonů pro každou soutěžní hru. Každé 2 hodiny se automaticky přičte nový žeton. Díky tomu mají všichni stejné výchozí podmínky pro soutěže a nabíjení bodů na účet. Je možné tu a tam narazit na takzvaný promo link. Při otevření takového odkazu může dotyčný dostat více žetonů na účet, než je maximální hranice.

Tituly v ARCADE lze hrát bez registrace a anonymně. V takovém případě se ale logicky nelze dostat k soutěžním prvkům. A rovněž se nelze umístit v žebříčcích.

Tituly lze hrát bez žetonů v takzvaném klasickém režimu, který právě funguje pouze na bázi komunitního žebříčku.

Hraní ARCADE na webu Indiana je kompletně zdarma. Začněte hrát zde!

Minimální požadavky pro hraní Arcade

  • Použití prohlížeče plně podporující Web-GL:
    • Chrome
    • Firefox
    • Microsoft Edge
    • Safari 11 a novější
  • Procesor: Intel Core i3 či AMD Ryzen 1. gen
  • RAM: 4 GB
  • GPU: NVIDIA, AMD či INTEL s alespoň 512 MB video paměti
  • ONLINE: doporučujeme alespoň 10mbit připojení k internetu
  • Hra se neinstaluje, ale vyžaduje v rámci cache prohlížeče alespoň 50 MB místa na disku pro zvukové soubory. Tyto soubory se samy čistí a vymažou při delší době nečinnosti.

LAVA RUN!

LAVA RUN

LAVA RUN! je klasický endless runner na steroidech s prvky naší původní hry BLACKHOLE. Cíl je jednoduchý. Utečte před lávou a sbírejte modré kuličky (Selfburny) pro lepší skóre.

Ovládání: K pohybu použijte směrové šipky. Mezerník či šipku nahoru pro skok. Šipku dolů lze použít pro skluz po stěně. Můžete využít i kombinaci kláves WASD + E místo šipek a mezerníku.

Další informace: Pro každý běh máte 3 životy, které vás chrání proti chybě. Je nutné ale říci, že vás nechrání před fatálním zraněním. Hra končí okamžitě, jakmile vás buď dožene láva, spadne na vás kámen či spadnete mimo úroveň. Ano, to i v případě, že máte ještě v záloze další životy. Zároveň můžete najít v průběhu bílé desky. Pokud na ně skočíte, svět se přetočí o 180° a je nutné běžet dál.

Tip: Po cestě můžete narazit na hrníček kávy. Vězte, že jeho sbírání se vyplatí. Schválně, jestli zjistíte, jaký je jeho přesný efekt. Ale prozradíme, že vám rozhodně pomáhá!

SNAKE ROYALE

SNAKE ROYALE

Starý dobrý had je zpět. V naší cute grafice a se zapeklitou změnou vyžadující vaší bystrost a odvahu rychle mačkat tlačítka. Na herním poli nejste totiž sami! Sbírejte co nejvíce ovoce a bonusů pro získání co největšího skóre.

Ovládání: Pro ovládání vašeho hada použijte směrové šipky.

Další informace: Pro každý pokus máte hned 3 životy, které vás chrání před koncem hry. Když do něčeho narazíte, přijdete o část násobiče. Pokud se zakousnete do vlastního ocasu hada, přijdete o něj. Pokud narazíte do zdi, ztratíte půlku délky. Tak pozor! Zároveň body navíc získáte za bonusové ovoce, délku hada a schopnosti vyřazení dalších protihráčů. Všichni protihráči jsou řízené AI. Nejedná se tedy o multiplayerovou hříčku, jak by mohlo na první pohled vypadat. Přesto zaručujeme, že některá setkání s dalšími hady rozhodně zvedne tep.

Tip: Využívejte děr na horní a spodní straně obrazovky. Můžete jimi projít na protilehlou stranu.

ENDLESS PACIN

ENDLESS PACIN

PacIn se vrací s Luzirem v plné parádě. Hratelnost založená na klasickém pac-manovi získala značná vylepšení. Cílem hry je běhat po bludišti a sbírat modré bodíky. Tu a tam se objeví bonus v podobě létajícího hamburgeru. Zároveň se po bludišti pohybují Daemoni, kteří se vás snaží zastavit. Jejich inteligence na první pohled není velká, nenechte se ale zmást. Čím déle ve hře zůstanete, tím více jich bude a jejich povaha bude rafinovanější.

Ovládání: Použijte směrové šipky pro ovládání červeného protagonisty. Mezerník pro použití "blesku", pokud ho seberete.

Další informace: Pro každý běh máte opět 3 životy. Takže je šance, jak se proti Daemonům bránit. Sebrat můžete například fialový krystal, který udělá Daemony zranitelné na váš dotek. Ikonka blesku nabije magickou schopnost vašeho hrdiny. Botičky zase propůjčují zrychlení na několik sekund. Pokud se odvážíte, můžete posbírat na mapě písmenka ZURIVOST. Ta aktivují po krátkou dobu nesmrtelnost při které automaticky hlavní hrdina sesílá blesky na všechny své nepřátele po cestě a zároveň je extrémně rychlý.

Tip: Fialové krystaly se sice regenerují, nicméně je dobré počkat si na jejich správné použití. Když vás honí banda Daemonů, není nic lepšího než krystal sebrat a pak se jim postavit.

ROCKET INVADERS

ROCKET INVADERS

Asi nejvíce naším propracovaným game-jam projektem, je kombinace žánru bullet-hell a shoot-em-up. Přesněji jsme si vzali za inspiraci klasický Space Invaders a oblíbenou hru Undertale. Jak se takový experiment hraje?

Vaším cílem je uchránit Zemi před invazí mimozemšťanů. Jako jediná raketka máte možnost stát se hrdinou, jakého potřebujeme. Hra je rozdělena na vlny a v každé je potřeba se přizpůsobit nebezpečí. V Rocket Invaders nemáte životy, ale štít. Jakmile padne k nule, hra končí. Ohrožují vás střely, které vypouští mimozemšťani. Pokud se střelám vyhnete, pokračujete do dalšího kola.

Ovládání: Hra se ovládá pomocí směrových šipek. Mezerník slouží pro střílení.

Vylepšování raketky: Jakmile projdete prvním kolem, zjistíte, že máte postupně vylepšenou loď. Nejdříve více střel s naváděnou raketou (vypouští se automaticky). A uplně poslední vylepšení je vyloženě kulomet. Náročnost se samozřejmě ztíží ve chvíli, kdy na scénu dorazí mimozemský Bossák. Ten bude vypouštět do takzvané bullet-hell zony spousty střel, kterým je potřeba se vyhnout. Dávejte si pozor, protože různé střely berou více či méně štítu.

Tip: Pokud s vaší raketkou nebudete střílet, bude se doplňovat zpět váš štít.

Našel jsem ve vaší hře bug! Co teď?

Pokud se stalo něco, co si myslíte, že se stát nemělo - dejte nám vědět prostřednictvím tohoto formuláře. Dobře si přečtěte instrukce, které od vás potřebujeme.

Pamatujte, že v žádném případě nikdy po vás tým Indiana nebude chtít heslo k vašemu účtu. Takže ho nikomu nepište a nedávejte.

Často kladené otázky

Hraním získávám body na účet?
Ano! Od spuštění Indian Arcade se nyní dostávají body za celou řadu aktivit a hraním her v Arcade je jedna z dalších možností, jak si na svém účtu přilepšit. Body pak lze vkládat do soutěží a tím si zvýšit šanci na výhru. Body se nedají koupit.


Jak funguje získávání žetonů?
Každý uživatel má na začátku 7 soutěžních žetonů pro každou z her. Pokud se rozhodne soutěžit, musí o jeden žeton přijít. Výměnou je však konverze výsledného skóre do bodů, které se přidají na účet uživatele. Samozřejmě po tom, co se zkontroluje, že daný uživatel nepodváděl. Pokud žádné žetony nemáš, můžeš počkat, každé 2 hodiny získáš 1 žeton pro každou hru zpět. Nebo sledovat naše sociální sítě, kde se skrývají odkazy na bonusové žetony!


Chci se podívat, jak zaběhl skóre můj kamarád. Nebo chci vidět žebříček hry. Jak to udělám?
Jakmile si vybereš po spuštění Arcade hru, napravo od ARCADE se aktualizují žebříčky. Poté lze kliknout na "Zobrazit žebříček", kde se dostanete ke kompletnímu žebříčku hráčů. Kliknutím na ikonku PLAY, lze přehrát zvalidovaný běh. Každý hráč je v žebříčku jen jednou. Vždy jeho nejlepší výsledek.


Nahrál jsem super skóre v soutěži. Proč nejsem v žebříčku?
Jakmile vložíš do hry soutěžní žeton, je hra daleko náročnější. Protože se tvé finální skóre překonvertuje na uživatelské body na webu Indiana, neposílá se do leaderboardu. Soutěžní hra je prostě soukromá věc každého hráče.


Nahrál jsem super skóre, ale v žebříčku se nevidím? Jak je to možný?
Skóre se nepřipočítá hned. Někdy se může protáhnout ověřování. V závislosti na vytíženosti serveru, každé výsledky běhů kontrolujeme. Pokud zjistíme nesrovnalosti, může se stát, že kontrola proběhne ještě manuálně. V případě, že se tvůj běh nezapíše, dozvíš se to přímo na stránce žebříčku. Důvody můžou být různé: nová verze hry, špatná FPS (rozdílný replay), někdy chyba či bug v kódu a někdy za to může nestabilní připojení k internetu. Počítej s tím, že se může stát, že se skóre nezapíše. Stávat by se ale taková situace měla minimálně. Vždy je možné se podívat na historii běhů a vidět, zda některý čeká na ověření.


Proč to nemůžu hrát na mobilu?
Momentálně verze ARCADE neumožňuje z technických důvodů spuštění na Android či iOS zařízení. Je to i z bezpečnostních důvodů. Připravujeme však plnohodnotnou mobilní verzi. Plán je takový, že poté bude možné hrát na mobilních zařízeních a rovněž pomocí nich soutěžit o body. Nicméně momentálně nemáme žádné oznámené datum, kdy se tak či zda se tak stane. Rozhodne úspěch desktopové verze.


Našel jsem ve vaší hře bug! Co teď?
Pokud se stalo něco, co si myslíte, že se stát nemělo - dejte nám vědět prostřednictvím tohoto formuláře. Dobře si přečtěte instrukce, které od vás potřebujeme.

Jak nás kontaktovat?

Dejte nám o sobě vědět! Ať je to výtka nebo pochvala. Tip na hru nebo tip na zlepšení pořadu - jsme připraveni s vámi komunikovat.

Kdo je za Arcade zodpovědný?

FiolaSoft Studio
Filip Kraucher
Kandertova 129/19
Prague, 180 00
Česká republika

IČ: 75496721
DIČ: CZ9003030047 (plátce DPH)

Všechna práva vyhrazena.