Před měsícem bylo Kingdom Come: Deliverance 2 odloženo z konce letošního roku na únor toho následující. Vývojáři z pražského studia Warhorse si vyžádali více času na opravu chyb/problémů a ladění celkového výkonu.

Jak se teď z nového rozhovoru ukázalo, věnují se také lepšímu výkonu na konzolích. Dle všeho zaznamenali větší zlepšení, protože dle výkonného producenta Martina Klímy není 60 snímků za sekundu na PlayStationu 5 a Xboxu Series X nedosažitelných.

„Kingdom Come Deliverance 2 ještě není hotové, takže na hře stále pracujeme, ale 60 snímků za sekundu není nedosažitelných,“ řekl Klíma redakci Wccftech v srpnu na Gamescomu v Kolíně na Rýnem.

Připomeňme, že na konci května na Game Access v Brně výkonný producent Martin Klíma mluvil o 30 snímcích za sekundu. Co se rozlišení týče, tak na PS5 a Xboxu Series X to mělo být 4K a 1440p na Xboxu Series S.

Výkonný producent Kingdom Come: Deliverance 2 si pochvaluje úzkou spolupráci s Crytekem. Díky tomu mohli využít nejnovější verzi CryEnginu a zachovat své úpravy z prvního středověkého dobrodružství. Sice nejde o stejný CryEngine jako používá Hunt: Showdown od Cryteku, ale je mu velmi blízký.

Klíma potvrdil ještě využití technologií jako DLSS od Nvidie a FSR od AMD u PC verze.

Kingdom Come: Deliverance 2 vyjde 11. února/februára 2025 na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Na všech platformách bude český dabing a české titulky.