Mohli jsme to tušit z nedávné přednášky Martina Klímy na brněnském Game Access, kde prozradil, že se podařilo opravit zhruba 204 tisíc bugů z celkových téměř 280 tisíc. Producent však dodal, že očekává překonání hranice tří set tisíc zaznamenaných bugů. Ty největší by se mělo podařit do vydání vychytat.

PR manažer Tobias Stolz-Zwilling to teď uvedl na pravou míru. V rozhovoru s Roxy Clark potvrdil důležitou věc. Kingdom Come: Deliverance 2 je po vývojové stránce hotové. Nyní se v týmu soustředí na opravu chyb/problémů a ladí celkový výkon, stejně tak chystají dodatečný obsah. Jak víme z dřívějška, na konzolích nebude 60 snímků za sekundu. Dle Klímy má však akční RPG na konzolích běžet stabilně nad 30 snímků.

Ve Warhorse Studios se pravděpodobně teď nechtějí zavazovat k přesnému datu vydání a dopřávají si čas, aby hru co nejvíce vyladili. Jistě nechtějí opakovat chyby, kterých se dopustili při vydání původní hry. Kingdom Come: Deliverance v roce 2018 trápily chyby a problémy, zejména na konzolích PlayStation 4 a Xbox One. Oznámení data vydání se očekává v srpnu na Gamescomu v Kolíně nad Rýnem, kde by tým kolem Dana Vávry mohl návštěvníkům nabídnout demoverzi.

V aktuálním rozhovoru zaznělo ještě několik zajímavostí. Předně v Kingdom Come: Deliverance II nebudou chybět dřevcové zbraně, což jsou chladné bodně sečné zbraně používané jak k lovu, tak v boji. Jde o zbraně na násadě či ratišti, typicky obouruční. Může to být kopí, cep, oštěp, píka... Vrátí se turnaje a na počítače se možná dostanou modovací nástroje. Sir Tobi řekl, že pokud budou, tak se objeví dříve než v případě jedničky. Na konzolích opět nebudou. PR manažer v rozhovoru řekl, že Microsoft a Sony nenávidí mody na konzolích. Je to z důvodu toho, že modifikace mohou rozbít hru.

Co se českého dabingu týče, v případě druhého dílu byl v plánu od samotného začátku. Pomáhá s ním externí partner, zatímco angličtinu mají na starost přímo ve Warhorse Studios. Kdyby nenašli vhodného partnera, pravděpodobně by český dabing nebyl. Co určitě nebude, tak je next-gen vylepšení Kingdom Come: Deliverance. Je to z důvodu času. Po dokončení jedničky se všichni ve studiu nonstop soustředili na druhý díl a nyní hledají vhodný den, kdy hru vydat.