Twelve Minutes mělo vysoké ambice a skvělé nápady. Odvyprávět velký příběh na ploše jednoho malého bytu ve stylu top-down adventury je odvážný krok, který si zprvu budete užívat. Nezalíbí se vám pouze koncept, bude vás bavit hratelnost a bude vás zajímat příběh, který ovšem postupem času ztrácí veškerý smysl a proměňuje se na frašku, která se snaží být velkolepá. Ve finále ale budete zírat na obrazovku s nechápavým výrazem.

Hratelnost je dobrá, kombinovat jednotlivé předměty a ustálenými způsoby přicházet na správné řešení vám do žil pokaždé vnese trochu radosti, ale jakmile se ze zábavného procesu stane repetitivní pokus-omyl technika, budete více než dost frustrovaní.

Twelve Minutes má zkrátka chátrající tempo a původní myšlenku druhá poloviny hry zkrátka zašlape do země po všech možných stránkách. Nehledě na to, že optimalizace hry také není na kdovíjaké úrovni a neustále budete narážet na rozbité postavy, animace či zkrátka bugy, které vám zruinují vaši dosavadní smyčku. To, co hru táhne, jsou především známá jména, která se ale mohou snažit sebevíc, ale hru, jakou je Twelve Minutes, nezachrání. Tohle je zkrátka průměrná hra a Twelve Minutes si tak od nás odnáší doporučení na pouhých 5 bodů z 10.

Pořádně si rozmyslete, jestli takhle chcete trávit svůj čas.

I když to zní, že je to na pouhých dvanáct minut.