Letos se s Anime hrami opravdu roztrhnul pytel. Zatímco některé se snažili o inovace v podobě velkého multiplayer režimu, či alternativní verze již známého příběhu, jiné tituly se raději rozhodli neriskovat a zůstat u klasických bojovek. Letošní Dragon Ball FighterZ dokázal, že fanoušci si kolikrát mnohem raději užijí hru, kde můžou proti sobě postavit oblíbené postavy ve stylových soubojích. Posledním zástupcem se tak stalo My Hero One’s Justice, jenž se snaží nebýt jen další anime bojovkou v řadě.

Škola základ života

Každý rok se objeví nové anime, které zčistajasna získá miliony fanoušků po celém světě a v roce 2016 to bylo krom Food Wars a Mob Psycho anime o superhrdinech My Hero Academia. Jedná se o jednoduchý příběh pojednávajícím o světě, ve kterém zhruba 90% lidstva má superschopnosti pojmenované Quirks. Hlavní protagonista Deku ovšem žádné nemá a snaží se dostat na speciální školu, kde by ho mohli naučit jak být hrdinou. A jak už to bývá, na školu se dostane a začne se stávat jedním z nejsilnějších lidí na planetě. My hero ones justice začíná v moment, kdy už je Deku schopným bojovníkem.

Během příběhového režimu zažijete největší souboje celé série, ale i ty menší. Příběh slouží spíše jakožto příprava na online zápasy, či na mise. Mimo jiné si můžete odemknout předměty pro úpravu postavy. Na první pohled vám přijde že jich je poměrně dost, ale každá postava může mít na sobě jen některé předměty, což omezuje možnosti úpravy vzhledu. Příběh je vyprávěn pomocí ukázek, které připomínají mangu. Přesto některé ukázky obsahují scény z anime, nedokážu se tak ubránit pocitu, že je mohli vývojáři do hry více implementovat.

Krom příběhu na vás čeká i možnost hrát lokálně s kamarády, nebo můžete své schopnosti otestovat v misích. Jedná se o klasické zápasy, pro jejichž dokončení musíte splnit určité zadání, jako je dokončit souboj v určitý čas, nepoužít pomocníky, nebo se vyvarovat ztrátě života.  Ve hře se nachází 20 různorodých postav. Některé mají znatelně menší seznam útoků. Vývojáři se rozhodli snížit počet útoků na minimum, aby člověk více taktizoval s postavami a lépe se naučil reagovat na útoky od nepřítele. Chvíli tak trvá, než zjistíte, kdy je vhodné jaký útok použít, alespoň hra tak téměř eliminovala spamování dvou tlačítek, jenž nenávidí každý hráč bojových her.

Opravdová zábava je až s kamarády.

My Hero One’s Justice je poněkud originální anime bojovka, i když se to na první pohled nemusí zdát. Za to může těžší soubojový systém. Bohužel všechno je tak trochu na jedno brdo a opravdovou zábavu si užijete až s kámoši. Pohledná grafika vytváří silný wow efekt a to hlavně v soubojích. Jediné co to kazí jsou občasné propady snímků. Jedná se o povinnost pro fanoušky anime série a můžeme hru doporučit i ostatním hráčům na sedm bodů z deseti.