Luxusní dovolená v pětihvězdičkovém hotelu? Proč ne? Luigi se konečně nemusí bát strašidelných sídel, a jeho kariéra chytání duchů již pominula. Tak počkat, proč ten v recepci vypadal jako duch s maskou?

Série Luigi’s Mansion je po 6 letech zpět. Princezna Peach a její nejvěrnější společníci byli pozváni na přepychový pobyt v obrovském hotelu. Rychle ale zjišťují, že to byl jen trik, a že záporák předchozích dílů, King Boo, chce všechny z nich navždy uvěznit do obrazů. Luigi se tedy znovu spojuje s profesorem E. Gaddem, aby pochytali všechny duchy a zachránili všechny z obrazů.

Uvidíte známé tváře

Luigi’s Mansion 3 příjemně připomíná hratelnost předchozích dílů, ale zároveň přináší hromadu inovací, které hru ještě více zlepšují. Jádro je ale stejné. Chodíte po hotelu, chytáte duchy, a snažíte se najít všechny obrazy. V cestě vám budou čas od času stát silnější, unikátní duchové, které nebudete moct jen tak vysát jako všechny ostatní. Ve hře je také hodně skrytých předmětů a chytrých hádanek. Často jsem zjistil, že už půl hodiny jen vysávám všechny místnosti do hola, protože samotné vysávání je neskutečně zábavné, a chodby hotelu jsou vhodně přeplněné nepořádkem a penězi.

Mimo příběhový mód je také možnost hrát ve více lidech několik dalších multiplayerových módů, a to jak lokálně, tak online. Můžete třeba soutěžit, kdo v daném čase pochytá nejvíce duchů. Nebo můžete spolupracovat, a v omezeném čase stoupat hotelem po patrech až dosáhnete střechy, kde vás čeká boss fight. Jsou tu i nové módy, jako třeba střílení dělovou koulí do terčů, které bylo zábavnější, než napoprvé znělo.

Otevřená mapa plná strašidel

Luigi’s Mansion 3 je svěží zážitek napěchovaný dobrou hratelností z předchozích dílů, ale spojený s mnoha novými prvky. Samotná herní plocha je velice otevřená, a celý hotel slouží jako takový open-hub. Kdykoliv můžete kamkoliv, dokonce půjdete i mimo hotel do strašidelných věží.

Grafika je zvládnutá na jedničku, a je obdivuhodné, že Switch ji zvládá bez problému a bez ani jednoho propadu FPS.

Tento třetí díl v sérii mne velice příjemně zabavil, a často překvapil svým obsahem. Vřele doporučuji jak fanouškům této série, tak i těm, kteří žádný díl předtím nehráli. Hra Luigi’s Mansion 3 se moc povedla, a za tým Indiana si odnáší 9 z 10.