Na začátku minulého roku vyšel dlouho očekávaný třetí velký díl ze série Kingdom Hearts. V recenzi si od nás odnesl velmi vysoké hodnocení a hru krom kritiků chválili i fanoušci. Poslední díl bohužel nedokázal odpovědět na všechny otázky. Hráči začali vytvářet šílené konspirační teorie a s nadšením čekali na DLC Re:Mind, které by mělo konečně vše zakončit. Bohužel, po dohrání DLC jsem si sice odpověděl na několik otázek, ale odcházím s novými otázkami, na které delší dobu nezískám odpověď.

Konec třetího Kingdom Hearts bylo menším zklamáním, protože i když šlo o pořádný souboj se Xehanorthem, končil plot twistem. K tomu všemu zůstaly nezodpovězeny některé otázky, jako například, co se stalo s mystickým bojovníkem, když byl unesen a jak se najednou dostal zpátky, nebo co dělal zbytek skupiny, zatímco jsme byli ve Scala ad Caelum? Naštěstí jsme nemuseli čekat na další díl, protože po roce vyšlo DLC Re:Mind, ve kterém konečně zjistíme, kam se Sora vydal a podíváme se na samotnou bitvu z pohledu ostatních postav.

Sorovi se totiž povedlo cestovat do minulosti, kdy byla Kairi unesena. Jeho hlavním úkolem je totiž získat jeho milovanou osobu zpátky, ať to stojí, co to stojí. Nebudu vás tu zatěžovat šílenou logikou světa Kingdom Hearts, ale zkrátka se povede Sorovi dostat ze svého fyzického těla a cestovat napříč srdci hned několika postav. Díky tomu máme hlavně možnost sledovat, čím si procházely ostatní postavy, dokonce i po psychické stránce. Vaše, v uvozovkách, astrální verze totiž pomáhá ostatním překonat jejich nejniternější problémy. Tím získáváte zlomky Kairi, která je složena ze sedmi dobrých srdcí. Já vím, je to trochu komplikované, ale zas ne tolik na poměry série Kingdom Hearts. Bohužel se nepřidá příliš mnoho nových lokací. Pouze nová část Scala ad Caelum a pár míst v Kingdom Hearts jako samotném. Jinak se příběh odehrává ve stejných lokacích. Většinu času dokonce půjdete proti stejným členům z Organizace XIII. Byli jim alespoň přidány nové útoky, takže budete muset použít nové bojové taktiky. A že bude z čeho vybírat, protože DLC přidává i nové útoky pro vás, na kterých můžete utratit své Ability Points. Jestli ale chcete změnit kompletně svůj styl boje, tak se můžete chopit Rikua, Aquy, Ventuse a Roxase. Což je opravdu výborné. Již v plné hře jste měli možnost hrát na chvíli za pár jiných postav, ale nikdy ne v tak velkém množství.

Celé DLC projdete během šesti hodin. To je bohužel velmi málo. Na druhou stranu nejde o zbytečné natahování a jedná se o 6 hodin plných akce a příběhu. Po dokončení DLC se vám odemkne Limitcut Episodes, ve kterém můžete znovu čelit Organizaci XIII, jenže tentokrát budete muset mít o dost vyšší úroveň. Jedná se o ty nejtěžší boss fighty ve hře a za jejich poražení se vám odemkne tajný konec, který ještě více propojuje Kingdom Hearts s Final Fantasy.