Demon's Souls udělalo přibližně před dekádou díru do světa a od té doby se objevilo tolik klonů, že byste je nedokázali spočítat ani za 90 vteřin. Některé pokusy byly úspěšnější, jiné ne a Hellpoint se bohužel řadí spíše k té druhé kategorii.

Nezávislý tým Cradle Games si řekl, že udělat souls hru zase není tak těžké a ejhle, ona to taková sranda není. Hellpoint je typické akční RPG: máte zbraň, vypadáte hrozně, uskakujete doslova jako o život a neustále umíráte. Základ dobrý, ale výsledek se dá bohužel označit akorát slovy nevýrazný a nedodělaný. Jde až moc opatrně po vyšlapaných cestičkách průkopníků a bojí se dělat něco svého.

Levelování, statistiky, stamina, bossové, systém zpráv - všechno tu funguje na principu, který jsme mohli vidět už dříve. Největší odlišností tohoto LIDL Dark Souls je možná tak akorát přístupnější hraní v kooperaci, která první měsíc vůbec nefungovala, což samo o sobě něco vypovídá.

Samozřejmě můžete hrát i sólo, ale z nezajímavých bossů zpravidla se řadící do kategorie „totální bullshit“ vám budou tak akorát vypadávat vlasy. Při souboji s nimi prostě necítíte zábavu nebo nutkání bojovat a pamatovat si je jednoduše nebudete. Bohužel to nezachraňuje ani obdobně nevýrazný příběh točící se okolo kataklyzmatické události, která ze všech obyvatel udělala nemyslící potvory. Obdobně je na tom i monotónní prostředí a grafický styl, v podstatě neexistující hudba, bugy a převážně špatná optimalizace.

Všechno solidní, co se hře daří, sráží dolu spousta problémů vizuálního a prezentačního rázu. Hellpoint mělo potenciál být něčím víc, ale příjemná hratelnost a soubojový systém jej zachránit nedokáží. Hra si tedy s odřenýma ušima odnáší 6 bodů.