Nebojte, nemáte rozbitou obrazovku. To jenom koukáte na Fast & Furious Crossroads, akční arkádové závody od Slightly Mad Studios, kteří zneužili známou filmovou značku, její ikonické postavy, některé scény a vytvořili jednoho z aspirantů na nejhorší hru roku 2020.

Zastaralá grafika, špatná kvalita textur, podivné animace, nicotné výkony herců, příběh slepený z různých scén filmové série, jedna kamera, repetitivní úkoly, prázdný multiplayer, propady snímků za sekundu a mnoho dalšího. Správně bych si tenhle výčet negativ měl nechat na závěr recenze, ale na hře se jen těžko hledají nějaká pozitiva a nevidím důvod, proč vás zbytečně napínat: Fast & Furious Crossroads se bez debat bude řadit mezi nejhorší hry letošního roku. A je úplně jedno, že v něm vystupuje Vin Diesel a Michelle Rodriguez, kteří se s dvojicí nových tváří snaží zastavit kriminální hrozbu.

Singleplayerovou část projedete za nějakých pět hodin, z toho dobrou polovinu budete koukat na špatné filmečky s hroznými animacemi. Když už usednete za volant vozu, tak budete proklínat podivné řízení, které není arkádové, ale ani simulací. Je to takový mix všeho, auta podivně plavou, necítíte jejich váhu a nikdy nevíte, co od nich můžete v zatáčce čekat. Do toho počítejte pouze s jednou jedinou kamerou, která je dost špatně umístěna a brání v dobrém výhledu.

Hraní není nijak zábavné a nepomáhají tomu repetitivní mise. V těch se musíte dostat na místo určení v časovém limitu, bojovat s různými nepřáteli za pomoci několika zbraní namontovaných na vašem voze, utéct před policií nebo někoho setřást. Tyhle momenty jsou často slepené z mnohých filmů Rychle a zběsile, u kterých se inspiroval i samotný příběh. Čeká vás například zničení tanku s plamenomety, vznášedla nebo zastavení rakety, které nesmíte dovolit vzlétnout.

Grafická stránka je často příšerná a bez debat se dá hovořit o kvalitě srovnatelné s hrami, které jsme hráli u předešlé generace konzolí. Přitom byste našli mnoho her, které na PS3 vypadají lépe než Fast & Furious Crossroads na PS4 Pro, což už o něčem svědčí. Našel jsem jediný moment, kdy se mi titul líbil. A to během některých nočních honiček, ale jinak je to skutečná bída.

Na hře je strašně moc vidět, jak vývojáři použili svůj engine z Project Cars, který si s akčními honičkami a cut-scény nerozumí. Přijde mi, že velká část rozpočtu padla na Vina Diesela a zbytek byl rychle naházen na sebe bez velkého rozmýšlení a testování. Vypovídá o tom linearita, všudypřítomná prázdnota a obecně nudný design jednotlivých lokalit.

Na Fast & Furious Crossroads je dobrých pouze několik věcí. Vypíchnu souboje s bossy. Jde o již zmíněný tank, vznášedlo a raketu. Při těchto hollywoodských akcích přepínáte až mezi čtveřicí hrdinů a jejich vozidly vybavených různými technickými udělátky - vystřelovací harpunou umožňující vytrhnout část pancíře, raketami na střeše, hroty připevněné u kol nebo přístroj na hackování. To se vývojářům povedlo, ale vše ničí jednotvárný design, nedomyšlené úkoly a celková nuda hry.

Když kampaní projdete za nějakých pět hodin a budete mít dostatek odvahy, zkusíte multiplayer. V něm se mi ale nepodařilo najít dostatek bláznu, jako jsem byl já, abych ho otestoval. Vypadá to, že ho nikdo nehraje. Nedivím se.

Fast & Furious Crossroads rozhodně neobhájí cenovku plné hry. Kdyby se prodávala v supermarketu za pár desítek korun, pak by to asi šlo, ale v tomhle případě se jí vyhněte velkým obloukem a raději své peníze a čas investuje do něčeho zábavnějšího. Zkrátka další nepovedená licencovaná hra. 2/10.