Představte si Takešiho hrad spojený s Pevností Boyard, ale stokrát potrhlejší, barevnější, a.. zkrátka pořádně padlé na hlavu. Přesně taková je nová hra Fall Guys: Ultimate Knockout, která si téměř okamžitě po vydání získala miliony fanoušků po celém světě. Bláznivé předbíhání a tahání za trencle hernímu průmyslu očividně chybělo.

A o čem že je tedy Fall Guys? Jde o rychlou online akci v 60 hráčích. Navlečete svou postavu do toho nejlepšího co máte (a je opravdu z čeho vybírat), a zběsilá honička za vítězstvím může začít. Budete se muset probít několika vyřazovacími koly, ve kterých budete například probíhat skrz točící se větráky, skákat přes rotující překážky, nebo si.. třeba krást ocas. Nechybí ale i úroveň ve stylu Rocket League nebo proklatě rychlé pexeso. Jedná se zkrátka o něco mnohem barvitějšího a veselejšího, než co nám nabízí ostatní současné battle royale hry.

Kolo po kole vás bude méně a méně, až dojde na ultimátní rozhodovací zkoušku, ve které může vyhrát jenom jeden. Za každou vyhranou úroveň získáváte herní měnu, ať už jste byli naprosto první nebo třeba jen mezi první dvacítkou. Za tu si můžete přímo ve hře zakoupit nespočet hustých převleků a barev, se kterými vás určitě nepůjde jen tak přehlédnout. [Že je hezkej?] Za první místo navíc dostanete další druh měny - zlatou korunu. Za tu jsou samozřejmě k dispozici ještě vymazlenější kusy oblečení v obchodě.

Hru můžete hrát ve 4 hráčích proti ostatním 56 soutěžícím. Výhercem může být samozřejmě stále jen jeden, a tak se připravte zradit i svého nejlepšího přítele. No co... Ty herní hadry si na sebe nevydělají samy.

Ve zkratce je Fall Guys svěží zážitek, co za chvíli omrzí. Neuškodilo by v budoucnu více her, nebo třeba lokální split-screen, který bohužel momentálně není. Za tým Indiana si hra odnáší 8 z 10