Chtěli jste někdy rvát sondy lidem do zadků, zapalovat je a pomocí mysli na něj házet vybuchující krávy? No tak remake hry Destroy All Humans!, která původně vyšla roku 2005, je to pravé pro vás. Remake nepřináší jen vylepšenou grafiku, díky které uvidíte každý kousíček vybuchnuté hlavy vašich nepřátel, ale zároveň zcela nové uživatelské rozhraní, které jde ruku v ruce s moderními standarty. Třešničkou na dortu jsou skiny, díky kterým můžete smrt roznášet v podobě… no například Smrti.

PŘÍBĚH JAK Z JINÉHO SVĚTA

Hrajete za Crypta-137, který musí zachránit svého předchozí klona, jenž byl původně zajat na Zemi, když sháněl DNA Furonů. Ti se po velké marťasnké válce rozhodli spářit s lidmi. Takže DNA získáváte přímo z nich, konkrétně sběrem mozků. Já vím, hlava vám to vůbec nebere. Postupně odhalujete obrovské spiknutí, takže se vaším hlavním cílem stane samotný prezident a podivuhodná postava v masce, která vypadá jako většina z nás během karantény.

S vaším posláním vám pomůžou vaši nejlepší kamarádi Zap-O-Matic, schopen řetězové střelby, anální sonda, schopna… no všichni víme čeho. Dále tu máme mocný granátomet, ohnivou automatickou pušku a váš létající talíř. Pokud vás tedy už nebude bavit zapalovat nepřátele a zkoumat jejich čokověnečky, můžete kdykoliv zaútočit ze vzduchu.

Bohužel mise jsou šíleně krátké a v podstatě děláte to stejné dokola. Skenujete lidi, snažíte se je infiltrovat, nebo pozabíjet. Nepomůže tomu ani nová lokace, kde jsou stejné úkoly. Což je největší mínus hry samotné. Vše je šíleně repetitivní a čtyři zbraně zkrátka mnohdy nestačí.