Do londýnského podsvětí jsme se podívali už ve sbírce VR Worlds pro PSVR a to v příběhu s názvem London Heist, kde jsme si vyzkoušeli loupež diamantu. Do tohoto světa se nyní můžeme vrátit v plnohodnotném titulu Blood & Truth.

Retrospektivní příběh

Příběh Blood & Truth je stejně jako v London Heist vyprávěný retrospektivně. V kůži vojáka SAS Ryana Markse u výslechu vyprávíte, jak jste se do téhle situace dostali. Po smrti Ryanova otce se konkurenční “businessman” rozhodl “převzít” Marksovic rodinnou firmu. To si samozřejmě nenechal zbytek rodiny Marksových líbit a hlavní konflikt je na světě.Nějaký ten zvrat příběh obsahuje a místy i pobaví, ale o výpravný zázrak se rozhodně nejedná. On mi taky celý průchod hrou zabral něco kolem čtyř hodin.Kratší herní dobu se Blood & Truth snaží nahnat celkem velkou znovuhratelností. Všechny akční levely můžete procházet na highscore, nebo hledat skryté terče a různé příchutě elektronických cigaret… fakt. Mimo příběh jsou tu taky challenge.

Příběh tak nepůsobí úplně jako ústřední prvek hry. Hlavní místo si obhajuje naprosto přestřelená hratelnost. VR kolejnicová střílečka je tu zpracována skvěle. Přesouváte se po daných bodech a širokým arzenálem zbraní likvidujete vlny nepřátel. Akce je samozřejmě značně přehnaná, takže není problém střílet z pušky nebo granátometu jednou rukou, kombinovat různé menší zbraně v každé ruce a podobné šílenosti. Díky širokému výběru zbraní si můžete vybrat vlastní styl boje a variaci ještě o něco prohloubí možnosti úpravy zbraní, které si postupně odemykáte. Pocit z akce a skriptovaných sekvencí je tak skvělý - většinou.

Senzory PSVR

Problémy tu dělá převážně tracking PSVR. Rychlejší pohyby jsou problematické, a to dělá z házení granátů nespolehlivou riskantní záležitost. Párkrát se mi taky zasekla ruka v prostoru a já tak nemohl nabíjet. Horší tracking taky nepomáhá lezení, kdy je často potřeba přechytit se párkrát na místě, než se můžete přitáhnout potřebným směrem.Kromě lezení se vám mezi akcí naskytne dost logických… no, logických - spíš mechanických úloh, kdy je potřeba odšroubovat kryt a vyřadit, nebo přepojit nějaké zařízení. Bohužel se nejedná o nic hlubšího než vytáhnutí pojistky, přestřihnutí drátku, anebo otočení vypínače. Aspoň mechanika páčení zámků se povedla.

Blood & Truth na mě tak působí rozporuplně. Akce působí skvěle a dovolí vám široké množství kombinací zbraní a postupů. Stejně tak příběhové cutscény jsou zpracovány skvěle a vše to doplňuje skvělý soundtrack, který kombinuje klišé filmovou hudbu a grime. Na druhou stranu je tu spousta technických chybek (i větších chyb), které se nasčítají. Stejně tak puzzly nejsou úplně puzzly, co by respektovali vaši inteligenci, a ve skriptovaných sekvencích jsou občas podivné pauzy. Přijde mi tak, že Blood & Truth v některých aspektech od London Heist couvlo zpátky oproti tomu, aby ho rozvíjelo.

Rozhodně se tak nemůžu zbavit dojmu, že je to pořád tech demo a ne plnohodnotný titul. Určitě toho dělá víc dobře než špatně, takže nadpolovičního hodnocení dosáhne. Kvůli všem nedostatkům a pocitu, že je titul celkově dost nedodělaný ale nemůžeme Blood & Truth ohodnotit na víc než 7/10.