Nakupujte bez peněženky, plaťte jednoduše mobilním telefonem
Proč využít m‑platbu?
Jednoduchost
Vyberte si, co si chcete v online světě pořídit, a zaplaťte pouze telefonem.
Bezpečí
Nikde nezadáváte číslo karty, o všech transakcích Vás vždy informujeme SMS zprávou.
Bez starostí
Nemusíte hlídat, kolik utratíte. Stačí si nastavit denní limit pro m‑platbu v Můj T-Mobile.
Kde mohu platit m‑platbou?
K 1. 9. 2024 jsme ukončili spolupráci se společností Netera Systems s.r.o.
V eShopech při online nákupech
Pokud eShop podporuje m‑platbu, vyberete při zadávání ojednávky tuto možnost uhrazení.
V následujícím kroku budete přesměrováni do platební brány, kam zadáte své telefonní číslo. Případně vás k zadání čísla vyzve sám eShop.
Následně vám zašleme textovou zprávu s jednorázovým heslem pro potvrzení platby, které zadáte do formuláře v platební bráně. Toto heslo zadáte do formuláře v platební bráně. Nikdy ho nikomu nesdělujte ani nepřeposílejte.
Některé eShopy vás mohou pro potvrzení platby požádat o zadání hesla do Můj T‑Mobile.
V obchodech s aplikacemi (např. GooglePlay, AppStore)
M-platbu můžete také využít přímo v obchodech s aplikacemi, kde si předplácíte různou mobilní zábavu.
Ve vašem telefonu si stačí nastavit jako platební metodu namísto karty platbu přes operátora. Vše vám pak přidáme na naši fakturu nebo odečteme z kreditu.
Otevřete si ve svém iPhonu Nastavení a klikněte na své Apple ID.
2.
Dále klikněte na položku Platby a doručování. Můžete být vyzváni k zadání hesla ke svému Apple ID nebo k ověření pomocí Face ID nebo Touch ID.
3.
Následně zvolte položku Přidat platební metodu.
4.
Vyberte Mobilní telefon a Použít toto mobilní číslo. Následně pak postupujte dle instrukcí v telefonu.
1.
Otevřete si v telefonu Obchod Google Play klikněte na ikonku svého profilu vpravo nahoře
2.
Následně vyberte položku Platby a předplatná
3.
V dalším kroku zvolte Platební metody
4.
Z možností plateb vyberte Přidat vyúčtování T‑Mobile. Následně postupujte dle instrukcí v telefonu
Jak nastavit či zrušit předplatné?
M-platba za vás také vyřeší poplatky, které se každý měsíc opakují. Klasicky třeba předplatné prémiových účtů různých internetových služeb.
Postup úhrady předplatného je stejný, jako u standardních plateb. Rozdíl je pouze v tom, že při prvním nákupu zadáte souhlas s automatickým strháváním opakované platby. Poté vás již pouze budeme informovat textovou zprávou o každé další pravidelné úhradě.
Seznam předplatných prostřednictvím m‑platby naleznete v Můj T‑Mobile v sekci Platební služby.
Seznam předplatných v obchodech s aplikacemi (například pravidelné platby za úložiště apod.) naleznete přímo ve svém telefonu v obchodě s aplikacemi.
Zrušení opakovaných plateb v obchodech s aplikacemi
Google Play
Otevřete aplikaci Google Play.
Vpravo nahoře klepněte na ikonu vašeho profilu.
Klepněte na Platby a předplatné.
Vyberte předplatné, které chcete zrušit.
Klepněte na Zrušit předplatné.
Postupujte podle pokynů.
AppStore
Otevřete aplikaci Nastavení.
Klepněte na své jméno.
Vyberte položku Předplatná.
Vyberte předplatné, které chcete zrušit.
Klepněte na Zrušit předplatné. (Nebo pokud chcete zrušit Apple One, ale ponechat si některá předplatná, klepněte na Vybrat jednotlivé služby.) Pokud tlačítko Zrušit nevidíte, je už předplatné zrušené a nebude se obnovovat.
Časté dotazy
Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď bez čekání.
Samozřejmě! V Můj T‑Mobile pod záložkou Služby – Platební služby si můžete nastavit blokaci všech mobilních platebních služeb. Je jenom na vás, které se rozhodnete využívat. U vybraných tarifů (zejména pro děti a studenty) jsou mobilní platby blokovány automaticky.
Jednoduše v Můj T‑Mobile, apce v části Nastavení pod daným telefonním číslem, si vyberete sekci Zpoplatněné služby nad rámec tarifu – Nastavení m -platby a zde si zkontrolujte že máte službu vypnutou, případně jí zde vypnete. Na webu v samoobsluze Můj T‑Mobile najdete m‑platbu, v horním menu v sekci Služby / Platební služby, zde si jí můžete zablokovat, nebo nastavit službu m‑platba dle vašich potřeb.
Pro reklamaci je potřeba se obrátit přímo na poskytovatele zakoupené služby, nikoliv na nás. V Můj T‑Mobile pod záložkou Služby – Platební služby naleznete v seznamu transakcí jméno poskytovatele. Kontakty na zákaznický servis pak dohledáte na www.platmobilem.cz.