• M-PLATBA

    Nakupujte bez peněženky, plaťte
    jednoduše mobilním telefonem

    Proč využít m‑platbu?

    Jednoduchost

    Vyberte si, co si chcete v online světě pořídit, a zaplaťte pouze telefonem.

    Bezpečí

    Nikde nezadáváte číslo karty, o všech transakcích Vás vždy informujeme SMS zprávou.

    Bez starostí

    Nemusíte hlídat, kolik utratíte. Stačí si nastavit denní limit pro m‑platbu v Můj T-Mobile.

    Kde mohu platit m‑platbou?

    K 1. 9. 2024 jsme ukončili spolupráci se společností Netera Systems s.r.o.

    V eShopech při online nákupech

    1. Pokud eShop podporuje m‑platbu, vyberete při zadávání ojednávky tuto možnost uhrazení.
    2. V následujícím kroku budete přesměrováni do platební brány, kam zadáte své telefonní číslo. Případně vás k zadání čísla vyzve sám eShop.
    3. Následně vám zašleme textovou zprávu s jednorázovým heslem pro potvrzení platby, které zadáte do formuláře v platební bráně. Toto heslo zadáte do formuláře v platební bráně. Nikdy ho nikomu nesdělujte ani nepřeposílejte.
    4. Některé eShopy vás mohou pro potvrzení platby požádat o zadání hesla do Můj T‑Mobile.

    V obchodech s aplikacemi (např. GooglePlay, AppStore)

    1. M-platbu můžete také využít přímo v obchodech s aplikacemi, kde si předplácíte různou mobilní zábavu.
    2. Ve vašem telefonu si stačí nastavit jako platební metodu namísto karty platbu přes operátora. Vše vám pak přidáme na naši fakturu nebo odečteme z kreditu.

    Jak nastavit m‑platbu v obchodě s aplikacemi?

    1.

    Otevřete si ve svém iPhonu Nastavení a klikněte na své Apple ID.

    2.

    Dále klikněte na položku Platby a doručování. Můžete být vyzváni k zadání hesla ke svému Apple ID nebo k ověření pomocí Face ID nebo Touch ID.

    3.

    Následně zvolte položku Přidat platební metodu.

    4.

    Vyberte Mobilní telefon a Použít toto mobilní číslo. Následně pak postupujte dle instrukcí v telefonu.

    1.

    Otevřete si v telefonu Obchod Google Play klikněte na ikonku svého profilu vpravo nahoře

    2.

    Následně vyberte položku Platby a předplatná

    3.

    V dalším kroku zvolte Platební metody

    4.

    Z možností plateb vyberte Přidat vyúčtování T‑Mobile. Následně postupujte dle instrukcí v telefonu

    Jak nastavit či zrušit předplatné?

    • M-platba za vás také vyřeší poplatky, které se každý měsíc opakují. Klasicky třeba předplatné prémiových účtů různých internetových služeb.
    • Postup úhrady předplatného je stejný, jako u standardních plateb. Rozdíl je pouze v tom, že při prvním nákupu zadáte souhlas s automatickým strháváním opakované platby. Poté vás již pouze budeme informovat textovou zprávou o každé další pravidelné úhradě.
    • Seznam předplatných prostřednictvím m‑platby naleznete v Můj T‑Mobile v sekci Platební služby.
    • Seznam předplatných v obchodech s aplikacemi (například pravidelné platby za úložiště apod.) naleznete přímo ve svém telefonu v obchodě s aplikacemi.

    Zrušení opakovaných plateb v obchodech s aplikacemi

    Google Play

    • Otevřete aplikaci Google Play.
    • Vpravo nahoře klepněte na ikonu vašeho profilu.
    • Klepněte na Platby a předplatné.
    • Vyberte předplatné, které chcete zrušit.
    • Klepněte na Zrušit předplatné.
    • Postupujte podle pokynů.

    AppStore

    • Otevřete aplikaci Nastavení.
    • Klepněte na své jméno.
    • Vyberte položku Předplatná.
    • Vyberte předplatné, které chcete zrušit.
    • Klepněte na Zrušit předplatné. (Nebo pokud chcete zrušit Apple One, ale ponechat si některá předplatná, klepněte na Vybrat jednotlivé služby.) Pokud tlačítko Zrušit nevidíte, je už předplatné zrušené a nebude se obnovovat.

    Časté dotazy

    Podívejte se na nejčastější dotazy zákazníků. Vaši
    otázku jsme už možná zodpověděli. Zjistěte odpověď
    bez čekání.

    Samozřejmě! V Můj T‑Mobile pod záložkou Služby – Platební služby si můžete nastavit blokaci všech mobilních platebních služeb. Je jenom na vás, které se rozhodnete využívat. U vybraných tarifů (zejména pro děti a studenty) jsou mobilní platby blokovány automaticky.

    Jednoduše v Můj T‑Mobile, apce v části Nastavení pod daným telefonním číslem, si vyberete sekci Zpoplatněné služby nad rámec tarifu – Nastavení m -platby a zde si zkontrolujte že máte službu vypnutou, případně jí zde vypnete. Na webu v samoobsluze Můj T‑Mobile najdete m‑platbu, v horním menu v sekci Služby / Platební služby, zde si jí můžete zablokovat, nebo nastavit službu m‑platba dle vašich potřeb.

    Pro reklamaci je potřeba se obrátit přímo na poskytovatele zakoupené služby, nikoliv na nás. V Můj T‑Mobile pod záložkou Služby – Platební služby naleznete v seznamu transakcí jméno poskytovatele. Kontakty na zákaznický servis pak dohledáte na www.platmobilem.cz.