Otevřená beta Trials Rising začne 21. února.

Bolestivé střípky ze svatby Deacona, hlavního hrdiny Days Gone.

29. 1. 2019 zemřela Gerri Lawlor, jedna z prvních hlasových herců pro The Sims.

Prodeje třetích Darksiders naplnily očekávání.

Událo se

Chalpe00 napsal uživatelskou recenzi ke hře Kingdom Come: Deliverance ve středu 13. 2. 2019

Hra se mi hodně zalíbila. Už dlouho jsem nehrál příběhovou hru, která by mě takhle chytla. Spojení krásné české krajiny a hudby mě naprosto dostalo. Nejednou jsem měl husí kůži. Hra mi připomněla staré časy kdy nebylo zvykem, že Vás hra vodí za ruku, ale musíte se i zamyslet. Ano hra měla pár chyb. Nevím jestli jsem měl štěstí, ale já za celou dobu zažil snad jenom tři chyby. Jednou jsem se zasekl v hlavní příběhové linii a nešlo pokračovat, ale během dvou dnů vyšel opravný patch a vše bylo v pořádku. Hru ještě nemám dohranou, ale užívám si jí naplno. Soubojový systém je celkem náročný, ale časem i ten jde naučit. Horší je to s větším počtem nepřátel. Tam už člověk musí využívat krajinu a tak trochu přechytračit nepřátele. Rozhodně Dan Vávra a celé Warhorse splnilo moje očekávání a netrpělivě očekávám jejich další hru.

ConnorPlay napsal uživatelskou recenzi ke hře Farming Simulator 19 v neděli 10. 2. 2019

Jsem dlouhodobý hráčem série Farming Simulator už od roku 2009. Od té doby hra zaznamenala posun a vzrůst popularity. Když jsem poprvé vyzkoušel nový Farming řekl jsem si fajn další posun dál, ale po detailnějším pohledu člověk zjistí, že novinky které očekával jsou hlavně u strojů které jsem nově přidané až na pár výjimek. Hra jako taková vypadá dobře. Ale jako hráč jsem očekával drobet více, už kvůli slibovaným detailů.

Stivko napsal uživatelskou recenzi ke hře Far Cry 5 v sobotu 9. 2. 2019

Podobně jako u předchozích titulů, hra nabídne obrovskou mapu s velkým množstvím lokalit a vedlejšími questy. Nesmí chybět samozřejmě kooperační režim, který můžete spustit s kamarády. Něco se přeci jenom oproti předchozím titulům změnilo, a sice absence minimapy, mapa rozdělena na 3 úseky (každý z těchto úseků ovládá jiný záporák) a v neposlední řadě samozřejmě prostředí. Americká Montana ovládána sektou v čele s Josephem Seedem vás vtáhne do obrazovek a zabavíte se na dlouhé hodiny.

mata1 napsal uživatelskou recenzi ke hře Star Wars: Battlefront 2 v pátek 8. 2. 2019

Star wars battlefront 2 je vizuálne pekná hra z veľa modmy, síce kampan sa im podarila ale mohla byť dlhšia. Nevíhodou je aj lootbox systém kde si hráči môžu zvyšovať silu v multyplayery,ado 60 eurovej hry lootboxy nepatria a už vôbec nie do multyplayeru!

amhet napsal uživatelskou recenzi ke hře Resident Evil 2 Remake ve čtvrtek 7. 2. 2019

Úžasně zpracovaný remake klasické hry. Dobře se hra ovládá. Dobře řešené hádanky. Člověk si musí hodně rozmýšlet jestli střílet či nikoliv, nábojů není zas až tak moc. Pan X začne být po čase dost otravný, nebylo by špatné kdyby znepříjemňoval život jen v určitých scénách.Na to že nemám zrovna výkonné PC, hra jela plynule.

DkidCZ napsal uživatelskou recenzi ke hře Resident Evil 2 Remake v pondělí 4. 2. 2019

Jeden z nejlepších remasteru co kdy vyšel. Hra je zabávná od začátku až do konce, atmosféra je strašidelná někdy dokonce i vtipná. Graficky a zvukově je na tom velmi dobře nebál bych si říct i v topu. Musím uznat že si s tím capcom dal opravdu záležet a hru mohu jen doporučit, takže pokuď můžete tak potom šáhněte! :)

WarVad napsal uživatelskou recenzi ke hře Resident Evil 2 Remake v pondělí 4. 2. 2019

Je zde málo druhů zombie a po čase, Vás prostě začne nudit, pořád zabíjet nějakého Korejce, který je téměř v každé místnosti, ale naštěstí tu jsou lickeři a pár bossfightů, co to alespoň trochu zachrání. Také mi přijde trochu absurdní, si zde připlácet za originální soundtrack, myslím si, že za 59,99€ by to mohlo být součást balení. Pokud ale pominu tyto věci, tak to je hra s neuvěřitelnou atmosférou, netrvá se zde dlouho vžít do příběhu a musím ještě pochválit dokonalé stíny, určitě jí doporučuji. :-)

Wiryx napsal uživatelskou recenzi ke hře Detroit: Become Human v pondělí 4. 2. 2019

Detroit Become Human je opravdu jedna z her která mě v roce 2018 opravdu dostala nejen svým příběhem ale také ukázala i to jak poukazuje na události z lidské minulosti. Hra nabízí opravdu velmi unikátní děj a samozřejmě také skvělé obsazení herců, které do této hry jednoznačně sedne. Můžu s radostí říct, že kdyby studio vytvořilo pokračování této skvělé adventury bylo by to pro mě jedno velké splněné přání. Co se týče studia Quantic Dream a jejich příběhových her tak musím říci, že v tomto excelují.

romanh napsal uživatelskou recenzi ke hře Far Cry 5 v neděli 3. 2. 2019

Far Cry 5 má pekný a otvorený svet, mimo misií môžete aj napríklad nachádzať neznáme miesta, rybáriť.... Ocenil som dobré a ľahké ovládanie lietadiel, helikoptér na ovládači, je ľahké a aj cez to všetko zábavné. Veľmi dobrý nápad na pridanie do hry boli spoločníci pes, pilot a ostatní. Ale sú tu aj mínusy: Dobrý splitscreen coop, ktorý ma vo FarCry 3 bavil možno aj viac ako samotná kampaň, takisto ako vo Far Cry 4 chýba. Namiesto toho je tu možnosť prejsť s kamarátom na druhej konzole/pc celú kampaň, čo je pre mňa horšie. Vedel by som tu toho vypísať aj viac, ale by tu bolo viac znakov než je povolené. 7/10

rumajzlik napsal uživatelskou recenzi ke hře Subnautica v sobotu 2. 2. 2019

hra která dostane svým příběhem dostane úplně každého. čistě můj názor ale mě na začátku hry celkem lezlo na nervy málo kyslíku. chodit na povrch pro vzduch nebo hledat brain coral skoro furt. :)

romanh napsal uživatelskou recenzi ke hře A Way Out v sobotu 2. 2. 2019

Nádherná hra. Dokázal by som ju aj označiť ako za najlepšiu príbehovku vôbec. Hra pre dvoch, kde si musíte navzájom pomáhať. Príbeh ma úplne vyviedol z miery, a nikdy som nečakal že sa to takto skončí. Škoda, že je hra za 30€ taká krátka, dokázali sme ju dohrať za približne 5-6hodín. Ale stoji za tých 30€, aj za viac! Nepotrebujete nejakú veľkú znalosť angličtiny. Ak máš kamaráta, zložte sa po 15€, a užite si to :) nevedel som sa od toho odtrhnúť.

Super oldschoolové rpg, které mě zaujalo na první pohled.

houba28 napsal uživatelskou recenzi ke hře Beat Saber ve čtvrtek 17. 1. 2019

Hra pomocí kampaně krásně provede hráče základem, navodí mu potřebnou energii a dovolí mu osvojit si ovládání a principy. Díky jednoduchosti mechanik a pár úrovní obtížností může hru hrát i menší dítě. Hra je však velmi chytlavá i pro hráče starší. Nejvíce okouzlí muzikanty a lidi s citem pro rytmus. Celý zážitek hry dotváří i fyzická náročnost hraní, která vám zaručí, že i při vyšší obtížnosti vyroníte i nějaký ten pot. Trochu je škoda, že není v repertoáru víc písniček, ale i tak je super.

peeterwellkey napsal uživatelskou recenzi ke hře Assassin's Creed Odyssey ve středu 16. 1. 2019

Assassin’s Creed Odyssey je větší a propracovanější variací na Origins. na první pohled nepřináší mnoho nového, ale propracovanější RPG systém, bitvy, dialogy s následky, dynamický bojový systém, mořské bitvy a tuna dalšího obsahu je přesně to co Origins chybělo. Odyssey je díky skvělému příběhu návyková záležitost, která vás každou chvíli překvapí a Vám nezbývá nic kromě kroucení hlavy a prohlášení "To není možný, jak skvěle to vypadá a vůbec všechno!". 10 bodů pro Nebel... Ubisoft! Jen po roce se nám tak do rukou opět dostává skvělé historické dobrodružství i s českou lokalizací!

peeterwellkey napsal uživatelskou recenzi ke hře We Happy Few ve středu 16. 1. 2019

We Happy Few Vás vtáhne do temného atmosférického světa ve kterém vypráví skvělý příběh. Překvapí Vás originálními úkoly a pobaví anglickým hůmorem. Pokud vás neodradí nedotažené ovládání a AI nepřátel. Je dost pravděpodobné, že Vás We Happy Few chytí a budete se bavit až do konce. Pokud ne, tak mám pro radu: "Keep calm and take your JOY"

DaveHudiny napsal uživatelskou recenzi ke hře NHL 18 v neděli 13. 1. 2019

Je to NHL jako každé jiné, což je do velké míry plus (mě osobně tento herní styl velmi baví), ale hra si nezaslouží nějaké větší hodnocení, protože oproti starším dílům nic moc nepřináší a ve výsledku jde především o dolování peněz. Nový herní režim Threes je celkem fajn, ale o něco vyloženě převratného se nejedná.

DaveHudiny napsal uživatelskou recenzi ke hře Uncharted: The Lost Legacy v neděli 13. 1. 2019

Jedná se o klasický díl Unchartedu, akorát s poněkud jinou postavou. Příběh nadchne, grafika též, ale nejedná se o nic výjimečného. Hře se nedá moc vytknout, ale ani se toho nedá moc vyzdvihnout. Pro fanoušky série ale určitě povinnost.

DaveHudiny napsal uživatelskou recenzi ke hře Assassin's Creed Odyssey v neděli 13. 1. 2019

Možná jeden z nejlepších dílů celé série Assassins Creed, přesto i jeden z nejvzdálenějších dílů od původní série. Od akční adventury jasný posun k RPG (velmi dobrý). Hra se ovládá skvěle, příběh je velmi rozsáhlý, vedlejší questy jsou (většinou) zábavné a mnohdy i nějakým způsobem originální. Nepříjemné je oproti předchozím dílům nutnost levelování (ve hře není skrytá čepel a tajné zabíjení nefunguje na principu klikni a zabij, ale ubírá jen větší množství HP). Velmi otravný je systém žoldáků, obzvláště u námořních bitev.

Remaster jedné z nejlepších her, co vyšly na PS One. Graficky velmi povedené. Levely dělány citlivě vůči původním dílům (krom levelů s Coco na skůtru, kde je ovládání oproti původní verzi velmi nepohodlné). Cenově velmi přijatelná trilogie (3 hry za cenu jedné). Vyčíst se dá snad ještě jenom malá originalita tvůrců a nepřidání titulek ke cutscénám.

xxtopgamerzxx napsal uživatelskou recenzi ke hře Just Cause 4 v sobotu 12. 1. 2019

Ja osobne som fanúšik série JS. JS3 som prešiel a bolo to veľmi zaujímavé. Na túo hru som čakal no čakal som od nej viac hlavne od noveho konceptu počasia. Misie sa dosť opakujú. No zážitok z rozbíjania a deštrukcie je naozaj veľký. Ja hodnotím 6 z 10. Hlavné strhávanie bodov je za mnoštvo bugov a ešte nedotiahnutí systém počasia.