Událo se

Wolfenstein: Youngblood je podľa mna najhorší z celej wolfenstein série hra crashne aspon 10 krát po spusťení a nedá sa hrať na plnú grafiku lebo sa stane nestabilnou

varta napsal uživatelskou recenzi ke hře This Is the Police 2 v pondělí 19. 8. 2019

Pokud jste nehráli první díl vřele doporučuji si to na pár hodin zahrát, ale po chvíli se stává dost repetetivní a je na čase ji na pár týdnů odložit ;)

simon-halus napsal uživatelskou recenzi ke hře Warhammer: Chaosbane v sobotu 17. 8. 2019

V celku dobra hra ale trvá dlhšie kým sa do nej dostanete. Určite doporučujem zahrať ...

Skvělá hra dokáže zabavit na několik hodin. Po nějáke době trochu stereotypní ale to snad nikomu nevadí :D Grafika se mi líbila ale je to drahá hra. Stojí za zkoušku. Případně existuje refund ale kdo by to dělal

kuba-fabinger napsal uživatelskou recenzi ke hře Mini Metro ve středu 14. 8. 2019

Hra je stvořená pro nadšence simulátorů veřejné dopravy. Určitě zaujme tvoření "vlastních" linek a praktičností. Dávám 7,5/10

aira666 napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood v úterý 13. 8. 2019

Rychle splácaná hra, která nenadchne a odradí fanoušky značky. Hra se odehrává v "otevřeném" světě, kde se se pořád opakují ty samé lokace a úkoly, ano mluvím o Bratru 2. Příběh je, vlastně není :D Jediný plus je gunplay, na který jsme zvyklí z předchozích dílů, jen je škoda v nevyváženosti zbraní, to taky vede k tomu, že používáte jen minimum z dostupných zbraní.

tomsayc napsal uživatelskou recenzi ke hře Mini Metro v úterý 13. 8. 2019

Já osobně hru miluji, skracuji si s ní cestu autobusem.

kokospanil napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood v úterý 13. 8. 2019

Dej sa opäť odohráva v alternatívnej histórii, kedy nacisti vyhrali druhú svetovú vojnu a od tej doby majú pod svojím špinavým palcom schovaným v koženej rukavici prakticky celý svet. Dynamika vzťahu medzi oboma sestrami je spracovaná sympaticky, veľkú úlohu hrá fakt, že majú spoločné zdravie a keď ho vyčerpajú, znamená to koniec pre obidve. Koniec života aj koniec hry. Okrem príbehových misií ale Wolfenstein: Youngblood ponúka aj veľa vedľajších úloh, ktorých plnením získavate peniaze, skúsenosti a skill pointy potrebné na vylepšovanie vašej postavy. Tieto úlohy môžete plniť viac-menej v ľubovoľnom poradí, ich obťažnosť je však naznačená odporúčaným levelom, na ktorom by ste mali byť, než sa do nich pustíte. Kooperatívna hra funguje veľmi dobre, môžete hrať buď s niekým z vašich priateľov, alebo sa pomocou matchmakingu pripojiť do náhodnej hry niekoho cudzieho. Ak vás spoločné hranie prestane baviť, jednoducho sa odpojíte alebo druhého hráča vykopnete z partie – ovládanie vášho dvojčaťa okamžite prevezme AI.

Veľmi slušné pokračovanie klasiky

Darvener napsal uživatelskou recenzi ke hře Immortal: Unchained v úterý 13. 8. 2019

Hra na první pohled vypadá celkem dobře, ale když ji rozehrajete, tak potom čím dál tím více ztrácíte chuť tu hru hrát. Velmi špatné AI a celkem se mi těžce ovládala postava. Věřím, že na ovladači to může být lepší. Hitboxy jsou velmi špatné.

Mrixy napsal uživatelskou recenzi ke hře F1® 2019 Anniversary Edition v úterý 13. 8. 2019

Poměrně vpohodě hra. Aby člověk měl normální zážitek, potřebuje volant.

Ve hře mám nahráno cca 50 hodin pokud máte rádi závodní hry a jste fanoušky F1 je tato hra skvělá.

Jedná se o skvělý remaster staré klasiky a o návrat kvalitního lokálního multiplayeru na platformu PS4, který mi už dlouho chyběl. Někdo může vnímat za negativum nutnost naučit se driftovat, pokud chce člověk být konkurenceschopný na těžší herní režimy či online multiplayer, ale já to vnímám především jako prostor pro to se zlepšovat. Naštval příchod mikrotransakcí oznámený až několik týdnů po vydání hry. Naštěstí se jedná pouze o kosmetické doplňky, takže se nejedná o nic hrozného a pocit ze hry to nekazí.

simon-nevrla napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood ve čtvrtek 1. 8. 2019

Nevím no jsem velkej fanoušek téhle série ale tenhle díl jsem si zrovna nekoupil už když to vycházelo tak jsem si říkal že to nevypadá nijak dobře

morgamecz napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood ve čtvrtek 1. 8. 2019

Gun play a kooperace jsou v pohodě ale, štve mě že když dokočíš určitý quest v ňáké lokaci tak pak dostaneš quest v té samé lokaci jen tam musíš udělat něco jiného a prostě ti to nemouřít předtím než tam jdeš.

slyzak napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood ve čtvrtek 1. 8. 2019

Potencionálně dobrá hra, avšak všechen potenciál scenáristié vzali a vyhodili kompletně z okna. Do hlavní role obsadili 2 dcery B.Je, (což asi i na jednu stranu chápu, jinak by je lidi bojující za rovnoprávnost "sežrali") které nejen že jsou otravné a tzv. "Cringe" ale ani moc pěkné nejsou, takže si to nemůžete koupit ani z důvodu, že se na ně budete koukat :D No, každopádně pokud jste si to již koupili tak přeju silné nervy a uvidíme se v Bratru 2 :)

mirec6664 napsal uživatelskou recenzi ke hře Wolfenstein: Youngblood ve středu 31. 7. 2019

Hra trpí množstvom nedostatkov ktoré zrejme pramenia z nerozhodnosti vývojárov. Hra má potenciál, ale nič nie je dotiahnuté do konca. Príbeh, herné mechaniky, questy...to všetko do seba vôbec nezapadá a nič z toho nefunguje aspoň v takej miere, aby z toho bola priemerná hra. Zvuky a streľba zo zbrane sú zvládnuté, hoci je to základom dobrej akčnej hry, v rámci celku je to málo.

lukop100 napsal uživatelskou recenzi ke hře Mini Metro v pátek 26. 7. 2019

Tato hra mě na začátku zaujala. Její grafické zpracování se mi velice líbí a je velice lehká na pochopení principů. Ovšem po nějaké době mě omrzelo dělání pořád toho samého dokola, i když počet map vás na nějakou dobu zabaví. Bohužel moje myšlení naní tak logické a tak tato hra u mě nedostala tolik místa a po nějaké době jsem jí úplně zavrhl. Doporučuji všem, kteří si chtějí procvičiz mozkové závity.

daweedek napsal uživatelskou recenzi ke hře Mini Metro ve středu 24. 7. 2019

rychlá jednoduchá hra.

Hogget napsal uživatelskou recenzi ke hře Crash Team Racing Nitro-Fueled v úterý 23. 7. 2019

Crash Team Racing Nitro-Fueled je skvelý remaster 1: 1. Ja osobné som mal neskutočnú radosť, že sa táto hrá sa objavila po 20 rokoch. Aj, keď sa už vedelo skorej, že sa chystá remaster tejto šialenej závodnej hry mal som trocha pochybnosti, ale nanešťastie sa nenaplnili a splnilo to všetké moje očakávania, čo som od tej hry čakal. Za tu námahu a mnoho nových prídavkoch do tejto hry sa oplatilo čakať 20 rokov. Škoda, že hra nevyšla Cross-platform, ale na pár bugov si myslím, že táto hrá si zaslúži 9/10 bodov.