Marvel Ultimate Alliance 3 nám opět propojí svět Marvelu a to exkluzivně na Nintendo Switch.

V Overwatchi se dočkáme nové hratelné postavy, kterou je kovbojka Ashe.

McCree je hlavní postavou nového animovaného shortu, který nám představil Blizzcon 2018.

Hráčské recenze

Nejlepší hra nejlepší hra nejlepší hra

cactuz254 napsal uživatelskou recenzi ke hře Call of Duty: WWII ve čtvrtek 13. 12. 2018

Za mě, toto byla velice očekávaná hra tohoto roku. Miloval jsem hru Call of Duty 1 a také 2. A hra mě nezklamala. Hra má solidní grafiku a dostatek zbraní, klasické herní mody. Pokud jste fanoušek série, a máte rádi tuto sérii, tak určitě nezklame. Pokud jste nikdy nehráli žádnou hru od série Call of Duty, a chce rychlou akci jak singleplayeru tak multiplayeru, neuděláte určitě chybu a myslím jsi, že hra jsi zaslouží místo ve vaší Steam knihovně. 8/10

cactuz254 napsal uživatelskou recenzi ke hře Battlefield V ve čtvrtek 13. 12. 2018

Battlefield V je prakticky to samé dokola. Hra obsahuje spoustu nepřesností a to nejen u zbraní, ale i například u uniforem. Ale pokud jste fanoušek Battlefield série, tak hra určitě nezklame. 3/10 BODU.

radek0cz napsal uživatelskou recenzi ke hře Ni no Kuni II: Revenant Kingdom ve středu 12. 12. 2018

Jedna z nejlepších her co jsem kdy hrál a také jsem si ji patřičně užil (nahráno 111 hodin). Hra má krásnou grafiku, která upoutá vaši pozornost už od začátku, příjemnou hudbu od Joe Hisaishiho, kterého milovníci filmů od studia Ghibli dobře znají, zábavné charaktery , povedený příběh. Hra obsahuje velkou nálož questů, díky kterým se vaše království rozrůstá. Za mě 10/10 Recenzováno na PC verzi, která zde není na výběr.

Krtkin napsal uživatelskou recenzi ke hře Marvel's Spider-Man (2018) v pondělí 10. 12. 2018

Pro fanoušky Marvelu a Spider-mana prostě super. Skvělé prostředí New Yorku a zajímavý příběh. Přez klidný začátek až k souboji s nevětšími Spideyho nepřáteli.

Natsu Dragneel napsal uživatelskou recenzi ke hře God of War (2018) v pondělí 10. 12. 2018

Topka su rád že tahle hra vyhrála hru roku. Jediný co mě na tom štvalo jak furt říká boy boy boy boy

Heymi9615 napsal uživatelskou recenzi ke hře Knack II v sobotu 8. 12. 2018

Knack je slušná plošinovka, pro menší i větší i pro mně. Má skvělou hratelnost a pěknou barevnou grafiku, rozmanité krásné úrovně. Zplatinoval jsem a doufám, že trojka jednou bude. Hra je skvělá i ve dvou.

MARFFY23 napsal uživatelskou recenzi ke hře Frostpunk ve středu 5. 12. 2018

Tohle je jedna z těch her, které vycházejí jednou za čas a dokáží si získat a uchvátit hráče. Strategií je pramálo v poslední době a určitě se vyplatí tahle hra zahrát. Doporučuji však koupit ve slevě, neboť hra podle mne není až tak vícekrát hratelná, i když byla doplněna DLC, i přes to je hrací doba docela krátká.

T0MAS napsal uživatelskou recenzi ke hře Assassin's Creed Odyssey v úterý 4. 12. 2018

Stejně jako Origins tak i Odyssey je prostě jen snaha vydělat na známé značce. Ubisoft měl skončit s AC už klidně po Eziově triologii. Jinak hra sama osobě není vyloženě špatná pokud si odmyslím to Assassin's Creed v názvu...

T0MAS napsal uživatelskou recenzi ke hře Kingdom Come: Deliverance v úterý 4. 12. 2018

Hra na kterou budu myslet ještě dlouho a jistě se k ní ještě vrátím. Sice se nedočkám jiného konce ani ničeho podobného ale jednoduše jsem se do hry zamiloval a našel jsem si v ní své kouzlo a jedinečnost kterou se odlišuje od ostatních her. Pro lidi kteří mají rádi českou historii ideální hra a ti co se v ní moc nevyznají ji aspoň poznají. Možná se setkáte s bugy nebo jinými chybami ale pod povrchem se skrývá hra která je dělaná s láskou a ne jako některé dnešní hry které mají každý rok nový díl.

ParaLizzard napsal uživatelskou recenzi ke hře Detroit: Become Human v úterý 4. 12. 2018

Detroit: become human přínáší velmi promyšlený příběh s velmi hezkou grafikou. Určitě doporučuji. Nemá to žádnou chybu.

hoffd napsal uživatelskou recenzi ke hře Bus Simulator 18 v neděli 2. 12. 2018

Skvělá hra na relax a odpočinek.

Skvělá hra, která je velmi podceňovaná, hlavně kvůli svému neslavnému startu s mikrotransakcemi. Vše se točí kolem elfího lorda a jeho fyzického těla - Taliona. Příběh není špatný a ke konci dokáže nabídnout i zajímavé cutscény. Grafika i audio jsou na vysoké úrovni. Atmosféra hry je úžasná. Orci představují špatné (ale někdy i dobré) vlastnosti lidí. A v první polovině hry se budete nad míru skvěle bavit. Druhá půlka hry je už o něco pomalejší, ale příběhově silná na druhou stranu. Hru rozhodně doporučuji!

softy239 napsal uživatelskou recenzi ke hře Forza Horizon 4 v sobotu 1. 12. 2018

Hra má velice velký potenciál až na cenu a náročnosti, je hra velmi skvělé propracovaná a co je nejdůležitější je, že hra má vysoký výběr aut a hlavně čtyři roční období, podle kterých se auto na vozovce chová, hlavně v zimě kola prokluzujou a auto se po vozovce zpíše klouže než aby jelo, ale v létě, nebo na jaře je auto nejlehčí ovládat. Co na to říct jedna z nejlepších závodních a nejpropracovanějších her na světě! Toto byl můj názor na tuto závodní hru Forza Horizon 4.

ParaLizzard napsal uživatelskou recenzi ke hře Super Mario Party v pátek 30. 11. 2018

Nový Super Mario Party si vede velmi dobře, hra nabízí spoustu a spoustu módů,ale i výzev. Hra se hraje velmi dobře a nezaznamenal jsem žádný lag, ani bug. Ovšem jednotlivé části módů se mi zdají nudné a úplně zbytečné. I když vím, že tato hra je exkluzivní pro Nintendo switch, stejinak si myslím, že by se líp hrála na klávesnici. Hodnotím ji 10/10.

xxtopgamerzxx napsal uživatelskou recenzi ke hře Destiny 2 ve středu 28. 11. 2018

Táto hra je veľmi dobrá podla mna. Sice keby ju nedal Battle.net zdarma asi by som si ju nezahral. Velmi zaujimave prepojenie s MP. System CO-OP s kamaratmi je celkom zabavny. Minus su asi nove platene DLC podla mojho nazoru ich mohli pridat ako update do hry. A niekedy mi pripadaju tie misie ako keby sa opakovali. Za mna 7/10.

niviat napsal uživatelskou recenzi ke hře Horizon Zero Dawn v pondělí 26. 11. 2018

Horizon Zero Dawn jsem si vybrala jako první hru na PS4 a nemohla jsem zvolit lepší start. Rozsáhlost světa a příběh mě pohltili. Zážitek z hraní pak skvěle doplnila úžasná hudba, doprovázející sympatickou hrdinku jejím objevováním. Protivníci v podobě futuristických strojů v častokrát romanticky působící krajině dali hře nový rozměr a ukázali, že ani katastrofické scénáře nemusí být až tak depresivní. Oceňuji obzvláště rozličné druhy zbraní, příjemný bojový systém a zajímavé questy, které jsem poctivě všechny oběhala. Za sebe můžu vřele doporučit.

Ftefan napsal uživatelskou recenzi ke hře Detroit: Become Human v neděli 25. 11. 2018

Hra Detroit: Become Human od poslednej demo verzie výrazne prešla grafickým vylepšením a je to poznať. V samotnej hre budete hrať za 3 hlavné postavy menom Connor, Markus a Kara. Každá jedna postava má svoj unique príbeh do ktorého sa vžijete behom niekoľkých minúť. Hra má jednu veľmi kľúčovú vlastnosť a to, že akékoľvek rozhodnutie urobíte, osud vašej postavy sa stále mení. To znamená, že všetci môžu prežiť alebo aj zomrieť, je to len na vás. Príbehy samotných postáv sú veľmi zaujímavé, napínavé a celkovo je to výborne spracované (Mňa osobne uchvátil Connor). Ďalšou kľúčovou vlastnosťou sú Quick-time eventy, kde i to najmenšie zlyhanie môže viesť k fatálnemu koncu. Čo sa týka toho ako dlho ju budete hrať, tak vám to zaberie takých pár hodín intenzívneho hrania, takže neponáhľajte sa :). Taktiež nedávno bola nominovaná táto hra na Game of The Year na Game Awards, úprimne zaslúži si to. Takže ak hľadáte konečnú odpoveď, tak ÁNO odporúčam ju :)

Palnus napsal uživatelskou recenzi ke hře Red Dead Redemption II v sobotu 24. 11. 2018

Hra je skvělá, jednoznačně hra roku, grafika je úžasná, svět je neskutečně živý. Postavy jsou napsány vážně skvěle, některé z nich miluji a některé nenávidím. Hra je po mnoha ohledech téměř dokonalá ovšem má i pár chyb jako např.: Na mém Xbox One občas padají snímky, obzvláště ve městech s vyšším počtem obyvatel (ale to je možná jenom u mě), co ale není jenom u mě a slyšel jsem na to dosti kritiku a i mě to dosti vytáčí je systém Bounty Hunterů.

johnny775 napsal uživatelskou recenzi ke hře Red Dead Redemption II v sobotu 24. 11. 2018

Co dodat. RDR je opravdu velmi povedená a nádherně zpracovaná hra. Je vidět že kvalita her jde nahoru