PlayStation 2 slaví 19. narozeniny!

A Plague Tale: Innocence zabere něco mezi 12-15 hodinami na dohrání.

Apex Legends si za měsíc od vydání zahrálo na 50 miliónů hráčů.

Resident Evil 2 slaví přes 4 milióny prodaných kusů.

Hráčské recenze

BERNY napsal uživatelskou recenzi ke hře Sea of Thieves v úterý 16. 4. 2019

Budete rabovat vraky lodí, zažívat velké námořní bitvy, hledat poklady, pít alkohol a sem tam si zahrát nějakou tu písničku pro zlepšení atmosféry. Přesuneme se k hlavní náplni hry a to questy. Jestli chcete vydělat nějaké ty zlaťáky na vaše oblečky, musíte plnit typické pirátské úkoly. Prachy máme vydělané, co teď s nimi? To je velký problém Sea of Thieves, peníze jdou zde utratit pouze za různé doplňky vaší postavy či lodi. Tyto doplňky bohužel nemají absolutně žádný vliv na statistky daných věcí. Celou dobu se tedy honíte jenom k vůli pár skinů. Prostředí je nádherně zpracované, najdete zde úchvatné výhledy i hluboké jeskyně kde slyšíte ozvěnu vašich kroků. Moře samo o sobě je na celé hře to nejlepší a musím říct že lépe zpracované jsem ho ještě neviděl.. Podtrženo sečteno Sea of Thieves je perfektní pirátská hra která nese zajímavý nápad, bohužel ten by potřeboval dotáhnout do konce. Vývojáři na hře neustále pracují a tak není jisté jak moc se zlepší.

a-veis napsal uživatelskou recenzi ke hře Subnautica v neděli 14. 4. 2019

Už od prvního napojení do světa Subnauticy stačíte říct jen jedno slovo: "WOW". Hra vypadá naprosto úžasně, je plná barev, různých druhů potvor a kytek o kterých si můžete přečíst. Subnautica má úžasnou atmosféru a při prvním hraní se budete opravdu bát. Nutí vás prozkoumávat úžasnou mapu a odhlaovat víc o příběhu. Je prostě skvělá. Nakonec vyzdvyhnu nedostatky. Od hry očekávejte GRIND systém a pozdní načítání textur. Hra se vás také snaží vést samotná, ale bez wiki se v podstatě nedá dohrát.

bourak-cz napsal uživatelskou recenzi ke hře Farming Simulator 19 ve středu 10. 4. 2019

Ze začatku si můžete vybrat: Budete začínat jako manažer farmy. Nebo snad již zakoupenou farmou a stroje. A ještě jedna možnost a to, že začnete úplně od smamého začátku. Můžete si přizpůsobit postavu, ať už pohlavím nebo barvou košile. Hra má široký výběr traktorů, kombajnů a mnoho a mnoho dalších strojů. Hra má velice okouzlující grafiku, která mě na první pohled úplně dostala.

Prostě pecka !! Docela rozlehlý svět, spousta zábavných vedlejších aktivit, bezva příběh, hodně propracovaný bojový a pohybový systém. Úplně se při hraní cítíte jako Spidey :)

3tgGALGAN napsal uživatelskou recenzi ke hře Kingdom Hearts 3 v sobotu 6. 4. 2019

Pokud neste fanoušky předchozích her radši se toho ani nedotýkejte. Jo zasazení do různých světů od Disneyho je sice fajn, ale nestojí to za to. Přes přehršel cutscén vás hra pořádně ani nenechá hrát, je tam šíleně moc nevysvětlených mechanik (asi prvních 5 jsem ani nevěděl jak se mám healnout) a příběh asi stejně nepochopíte. Ovládání není ani špatné ani dobré. Ale nejhorší ze všeho je asi konec než jsem se k němu dostal plánoval jsem hře dát 7/10 ale po asi 15 bossech na konci mě to přestalo bavit

Modrák napsal uživatelskou recenzi ke hře Overwatch v sobotu 6. 4. 2019

Overwatch je výborná hra, která má své plusy i mínusy. Na hře se mi líbí pravidelné updaty do hry, ať už to je jenom malý patch notes update nebo přidání nového hrdiny. S novým každým hrdinou také nějaký jeho příběh, který je vždy jiný. V takovéto hře mi trochu chybí singleplayer, který mi u takto propracovaného příběhu přijde nutností. Také mi vadí nevyrovnaný matchmaking který se vás jako level např. 100 nebojí připojit k levelu i třeba 1000. Ale to bude asi jen tím, že hru bohužel hraje už méně hráčů.

romaNN napsal uživatelskou recenzi ke hře Far Cry: New Dawn ve čtvrtek 4. 4. 2019

Hru jsem dohrál, za mě to byl skvělý příběh ,užil jsem si to naplno

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře Vampyr ve čtvrtek 4. 4. 2019

Pokud preferujete temné a krvelačné upíry před těmi se zářivou kůží, je tahle hra přesně pro vás. Vampyr z vás tradičně dělá upíra začátečníka, který se musí rozhodnout, po jaké cestě se vlastně vydá. Určitě zamrzí, že souboje jsou vlastně velmi nudné a stupidní, doporučuji proto hrát na nejnižší obtížnost, kde vás nebudou obtěžovat. Kolikrát si hráč navíc řekne, jak je možné, že tam se přenést může a jinde zase ne, ale to je lepší neřešit. Vampyr je jinak kvalitní upírská hra, která žánru nedělá ostudu.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře The Escapists 2 ve čtvrtek 4. 4. 2019

Bavil vás The Way Out nebo Prison Architect? Tak co zkusit utéct ne z jednoho, ale hned z několika vězení a až ve čtyřech hráčích! The Escapists vás uvrhne do žaláře hned v několika prostředích, kde se svými dovednostmi a dostupnými předměty musíte naplánovat cestu ven. Samozřejmě to není vždycky úplně tak jednoduché, kolikrát má vězení k dispozici psy, detektory kovu a další podobné hlouposti. Hru rozhodně doporučuji hrát minimálně ve dvou, o samotě by se mohl stereotyp dostavit daleko dříve.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře Star Wars: Battlefront 2 ve čtvrtek 4. 4. 2019

Když oznámili, že druhý Battlefront bude mít kampaň z pohledu elitní imperiální jednotky, hrozně jsem se těšil. V kůži Iden Versio na straně zla bohužel moc dlouho nezůstanete, ale i tak se to počítá. Multiplayerová část je taktéž zábavná a kdo sleduje dění na Redditu ví, že se hra od počátku velmi posunula a vývojáři jsou s komunitou neustále v kontaktu. Fajnšmekry pak určitě potěší, že hru tvůrci rozšířili i o jednotky a skiny z animovaných projektů a prequelovým postavám dali jejich meme hlášky.

Do první hry jsem se pustil, aniž byl znal seriál a ejhle, ještě než vyšel druhý díl, měl jsem ho komplet za sebou. Oproti jedničce postrádá hra silnější příběh, který je zajímavý možná na začátku a na konci. Pokud nepočítáme prdění, tak je humor opět na úrovni a možná i lepší než minulé. Navíc tu máte možnost hrát i za Čecha, což postavy v ději občas komentují. Změny se pak dočkal bojový systém, kvůli němuž to není čistá kopie jedničky a člověk musí tentokrát i občas více uvažovat.

Říkali jste si někdy, že vaše urážky stojí za starou belu a potřebovaly by trochu okořenit? Tak to je tahle hra přesně pro vás. Oh... Sir! vás naučí, jak správně poskládat nadávky a využít přitom soupeřových slabin. Otestovat si to můžete hned na několika charakterech... no k jejich spočítání vám vaše končetiny vlastně i postačí. Nápad je dobrý, hra je krásně graficky zpracovaná, ale obsahu je zatraceně málo. Jako hra pro androidy to určitě obsahově postačí, ale PC a konzole mají trochu jiný standard.

Zvraceli jste při změnách lore u Shadow of Mordor? Tak tady si připravte pořádný kýbl, protože tohle fanoušci Tolkienova díla nepřežijí ve zdraví. Hra jako taková funguje velmi dobře a kvůli vylepšenému systému Nemesis vás zabaví na hodně dlouhou dobu. Je docela na škodu, že tvůrci hru tak stupidně natáhli, že hlavní konec odemknete až po nezáživném ubránění všech pevností, ale co naplat, s tím už nic neuděláme. Zajímavé je určitě DLC s Baranorem, ale to s Eltariel je naopak úplně k smíchu.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře Injustice 2 ve středu 3. 4. 2019

Přiznám se, nikdy jsem nebyl DC Fanboy, ale za to zbožňuji Batmana a postavy kolem něj. Když po Arkham hrách nebylo co hrát, zkusil jsem nakonec i Injustice, i když bojovkami příliš neholduji. To se samozřejmě podepsalo na mém výkonů, jelikož jsem byl chvílemi vážně příšerný, ale co už, člověk se pořád učí. Příběh jako takový je takový nic moc a systém oblečení přidávajícího staty tu podle mě nemá co dělat, tohle není MMO RPG. Člověka určitě poteší velké množství postav i zvláštních hostů s vlastními konci.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře Chuchel ve středu 3. 4. 2019

Co to tvůrci sakra hulili? Všechno! Chuchel jako takový je chvílemi docela i zábavný, ale jinak se jedná o rádoby adventuru, která se snaží možná až moc odkazovat na popkulturu, čímž gagy jaksi ztrácí na originalitě. Neříkám, že hra jako taková není originální, scénky jsou mnohdy tak šílené, až nedávají smysl. Opravdu upřímně jsem se zasmál asi tak dvakrát, což pro titul, který má být humorný, není dobrá zpráva. Děti a milovníky starých grotesek hra zřejmě osloví, zbytek na tom bude asi jako já.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře Call of Cthulhu ve středu 3. 4. 2019

Po dlouhé době spatřil světlo světa titul točící se kolem Cthulhu, který svou značku rozhodně špatně neprezentuje. Hráč dostává do rukou detektiva, jenž musí vyřešit záhadnou smrt na tajemném ostrově, pod nímž samozřejmě dřímá onen starý bůh s chapadly. Hra samozřejmě mohla být lepší, ale jelikož tu není moc filmů ani her s touhle tématikou, tak jsem to vzal docela kladně. Uvidíme, třeba The Sinking City dopadne mnohem lépe a ukáže i ostatním studiím, že tenhle svět má velký potenciál. Cthulhu fhtagn.

Blackhand47XD napsal uživatelskou recenzi ke hře A Way Out ve středu 3. 4. 2019

Nevíte, co si zahrát se sourozenci nebo kamarády? Zkuste A Way Out, který vám na pár hodin vystačí. Jak už to u takových příběhů bývá, dva zcela rozdílné charaktery se dají dohromady a postaví se spolu proti systému, který jim nějak ublížil. U hry potěší, že se tvůrci snažili hráčům nabídnout velké množství různorodých úkolů, ale i tak je hra velmi krátká a během jednoho dne ji můžete mít za sebou. Co se týče kooperačních her, tak je to určitě krok vpřed a podobné tituly v budoucnu rád uvítám a podpořím je.

Původní Life is Strange jsem si jako student uměleckého oboru ihned zamiloval a ztotožnil jsem se s postavami Max i Chloe, jak to jen šlo. Když bylo oznámeno, že dostaneme možnost zahrát si i za druhou z postav, byl jsem úplně nadšený. Pokud budete hrát Before the Storm jako první, určitě to prohloubí zvrat kolem postavy Rachel a obecně budete jednotlivé postavy více chápat a uvidíte je i z jiného úhlu pohledu. Škoda jen, že finále není tak silné jako u klasické hry, ale čím to taky vystavět, že jo.

Když se série AC rozhodla více zapojit RPG prvky, nebyl jsem z toho příliš nadšený, ale ono to vlastně docela funguje. Mínusem zde však je, že kvůli volbě charakteru a různým zakončením se hra jaksi vymyká fungování Animu a tvůrci pak musí vybrušovat s kanonickou cestou pro příště. Hra konečně více využívá prastaré Isu, ale na druhou stranu je hlavní zápletka opět trochu o ničem a působí až moc familiérně a ani zkopírovaný rádoby Nemesis systém z Mordoru tu úplně nefunguje a je spíše otravný.

Po několika dílech chválím skok v čase více do minulosti, ale bohužel se příběh opět točí kolem pomsty a ani s DLC nepůsobí úplně uzavřeně, což je oproti minulým hrám trochu na škodu. Ani postavy zde nejsou nijak moc propracované, zejména u záporáku je to fakt do očí bijící. Starší díly je alespoň trochu propracovaly, zde jsou to víceméně takové random cíle beze jména. Na druhou stranu má hra krásný svět a zábavnou hratelnost. Velmi jsem se pak bavil u závodů, ale námořní bitvy zde byly tak trochu navíc.