Studio Tripwire Interactive oznámilo, že bude pro tvorbu svého žraločího RPG Maneateru využívat assety z Quixel Megascans. Podle tiskové zprávy budou mít grafici Tripwire nyní silnou základnu meshů a textur, ze kterých budou vytvářet nádherná rozmanitá a jedinečná prostředí otevřeného světa jejich hry.

Andrew Kerschner, vedoucí grafik Maneater řekl: „Knihovna Quixel Megascans byla zásadním zdrojem v našem procesu vytváření prostředí. Obrovské množství organizovaného obsahu obsažené v jejich knihovně umožnilo našemu týmu rychle najít potřebné zdroje pro vytvoření a dosažení nové úrovně kvality v našem světě.“

A abychom vývojářů věřili, že využití těchto assetů je skvělá volba s oznámením zároveň vydali několik nových snímků ze hry.

Pokud Maneater ještě neznáte, jde o akční RPG pro jednoho hráče, ve kterém musíte bojovat o přežití jako žraločí mládě. Zatímco budete prozkoumávat širokou škálu podvodních prostředí, pomalu se začnete stávat větší, vyspělejší a silnější. Prostředí budou zahrnovat bažiny, řeky, plážová letoviska či hluboké modré moře. Postupným jezením a průzkumem se nakonec vyvinete v dokonalého zabijáka.

Maneater vyjde 22. 5. v Epic Games Store pro PC a konzole PlayStation 4 a Xbox One.