Odklady her nikdy nikoho nepotěší, a je to pochopitelné. Nejčastěji se daná hra odkládá se slovy, že je potřeba více času na vývoj, aby bylo vše tzv. ťip-ťop. To je také pochopitelné. Avšak někdy se i po konečném vydání hry objevují chybky, bugy či glitche, což spokojenosti fanoušků rozhodně nepřidává. Otázkou tak zůstává, jestli vůbec jde vytvořit hru, která bude po vydání takřka bez chyby. Co myslíte?

Velkou "zkušenost" s odklady má Rockstar, jenž momentálně finišuje vývoj druhého Red Dead Redemption. Ten měl původně vyjít někdy touto dobou, ale byl odložen na říjen. Říjnový odklad má být podle slov výkonného ředitele Take-Two Strausse Zelnicka tím posledním, nemáme se dočkat další prodlevy. V rozhovoru pro CNBC Zelnick slíbil, že tentokrát se to už stihne. "S rukou na srdci říkám, že to bude 26. října," usmál se Zelnick.