
Magazín · Novinky · v úterý 11. 2. 2025 10:00
Xbox Series S pomohl optimalizovat všechny verze Kingdom Come: Deliverance 2
Konzole Xbox Series S je často terčem kritiky kvůli své nižší výkonnosti. Mnohým vývojářům způsobuje problémy. Například v belgickém studiu Larian museli Xbox verze Baldur’s Gate 3 odložit a nakonec vydal bez gaučové kooperace na Xboxu Series S. Ta bude přidána až v nadcházejícím osmém patchi.
V pražském studiu Warhorse to vidí jinak. Tobias Stolz-Zwilling z pozice vedoucího PR v rozhovoru pro Iron Lords Podcast prohlásil, že proces optimalizace Kingdom Come: Deliverance 2 pro slabší hardware konzole Xbox Series S měl pozitivní dopad i na verze pro výkonnější systémy.
„Optimalizace pro Xbox Series S nám velmi pomohly i na ostatních platformách, protože musíme pečlivěji přemýšlet o tom, co si můžeme dovolit v rámci programování,“ uvedl. Díky tomu se zřejmě podařilo ušetřit paměť na dalších platformách a nedochází k tak očividným problémům, kterých jsme svědky u jiných titulů.
Tvůrci her často za palčivý problém označují 10 GB sdílené paměti mezi CPU a GPU u Xboxu Series S. Xbox Series X a PlayStation 5 mají 16 GB VRAM.
My už víme, že na všech platformách běží Kingdom Come: Deliverance 2 velice dobře a hráči si hromadně nestěžují na propady frekvence snímků za sekundu.
Xbox Series S umožňuje spustit středověké RPG ve 30 snímcích za sekundu bez možnosti volby režimu, zatímco na Xboxu Series X a PlayStationu 5 je režim kvality (30 fps) a výkonu (60 fps).
Detail k označené hře
