Dobrodružná PlayStation exkluzivita WiLD od Michela Ancela, kterou měla vydat Sony, byla zrušena. Je o tom přesvědčen novinář Jeff Grubb. Jeho informacím nahrává skutečnost, že Ancel opustil vývoj stejně jako Beyond Good & Evil 2 v Ubisoftu.

WiLD bylo oznámeno v roce 2014 na Gamescomu. O rok později se hra znovu objevila, aby se v roce 2017 ještě jednou připomněla skrz nové obrázky od Ancela. V září 2020 však tvůrce Raymana odešel z herního průmyslu. V té době tvrdil, že jeho rozhodnutí neovlivní vývoj Wildu ani Beyond Good & Evil 2.

Grubb si myslí, že tým ve studiu Wild Sheep zůstal pohromadě, ale snaží se pracovat na jiném projektu, nikoliv ani Wildu. Na LinkedIn je stále uvedeno, že téměř 50 zaměstnanců chystá akční adventuru Wild zasazenou do živoucího světa založeném na přírodě.

Oficiálních informací o WiLD moc není. Ví se, že se hra měla odehrávat v pravěku v procedurálně generovaném světě. Hráč se měl vžít do šamana se schopností využívat menší zvířata ke špehování ostatních nebo větší zvířata k podpoře v boji. Ovládat jsme měli nejen šamana, ale také jednotlivá zvířata, včetně medvěda, hada, vlka, kance, ovce, jestřába a dalších. Důraz měl být kladen na přežívání a boj s jinými klany.