Fanoušci rozhodování, možností a následků, radujte se. V nadcházejícím post-apokalyptickém RPG Wasteland 3 budou vaše jednotlivé volby v dialozích mít velký vliv na to, jak se celý příběh vyvine. Pro hry takového typu to není nic vyloženě neobvyklého. Přesto potěší potvrzení, že Wasteland 3 má mít alespoň 10 velkých konců a několik obměn těchto konců v závislosti na menších rozhodnutích nebo vašem postoji s různými frakcemi ve hře.

Pro PCGamesN to potvrdil vedoucí level designer Jeremy Kopman. Ten trvdí, že doufá, že Wasteland 3 „lidem připomene, proč mají rádi post-apokalyptické RPG. Ty velké možnosti rozhodování a následků.

Jejich velkou inspirací je samozřejmě Fallout. A my jsme vlastně dost zvědaví, jak se jim to povede. Deset velkých konců s několika permutacemi není zanedbatelné číslo. Jak se jim to tedy podařilo uvidíme 19. května, kdy hra vyjde pro PC, PS4 a Xbox One.