Před měsícem jsme se v novém vývojářském deníčku mohli podívat nejen na tísnivou atmosféru remaku Dead Space, ale zejména si poslechnout nejrůznější zvuky, včetně zbraní. A právě zvuky zbraní se hráčům z ukázky moc nezamlouvaly. Pokud jste patřili mezi ně, tak budete mít radost. Studio EA Motive si váží zpětné vazby a rozhodlo se zvuky zbraní vylepšit.

V krátkém videu na sociální síti Twitter tvůrci ukázali návrhy zvuků pro plazmovou pistoli (Plasma Cutter) a pulzní pušku (Pulse Rifle). Plus došlo k porovnání se zvuky z původního Dead Space a březnové ukázky.

„Když jsme vám ukázali tyhle dvě zbraně, ne všichni z nich byli nadšení a objevila se hrstka kritických připomínek, že by mohly být lepší,“ napsal komunitní manažer Caden House na Redditu. „Myslíme si, že zpětná vazba byla zcela oprávněná, a po přečtení připomínek jsme provedli několik změn, o kterých si myslíme, že hru vylepší.“

Mimo jiné si máte všimnout frekvenčního rozsahu plazmové pušky, který byl vyvážen, aby lépe odpovídal pocitu z původního Dead Space. House mluví o lepším „kopanci“. U pulzní pušky má být zase slyšet „chaotičtější“ rytmus.

Dead Space Remake vyjde někdy na začátku příštího roku na PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.