Fanoušci Divinity: Original Sin byli nadšeni z vývoje taktického spin-offu Divinity: Fallen Heroes, který se měl podobat slavné sérii XCOM. Vývoj začal jako slibný a vzrušující projekt, ale dlouho jsme o něm neslyšeli. Dnes už víme proč. Společnosti Larian Studios a Logic Artists se rozhodly zastavit vývoj na dobu neurčitou z důvodu nedostatku zdrojů. Došly k názoru, že Fallen Heroes vyžaduje mnohem více času a zdrojů, než si původně myslely a potřebné zdroje nemají v současné době k dispozici: Larian Studios se věnují Baldur’s Gate 3 a Logic Artists se zaměřují na vývoj třetího dílu Expeditions.

„Je nám líto hráčů, kteří jsou z Fallen Heroes nadšeni, že budou muset čekat nespecifikovanou dobu, ale pevně věříme, že vznik Fallen Heroes by měl být proveden na časové ose, která umožní jeho zdravý vývoj,“ uvedl tým Larian Studios a dodal, že jako nezávislé studio chápou rozhodnutí Logic Artists investovat do vlastní IP a do vlastní budoucnosti.

Larian Studios a Logic Artists na Divinity: Fallen Heroes spolupracovali minimálně rok a půl. Hru oznámili teprve v březnu letošního roku a vyjít měla v listopadu 2019 na PC, PlayStation 4 a Xbox One.