Po dvouměsíční pauze byl zveřejněn nový deníček z vývoje Company of Heroes 3. Vývojáři z Relic Entertainment se tentokrát zaměřili na autentickou stránku hry.

Už u prvního a druhého Company of Heroes dokázali tvůrci dbát na detaily, které mnohé jiné hry dosud nedokázaly překonat. U Company of Heroes 3 chtějí autoři zvýšit laťku. Pomoci jim má speciální shader, který se postará o simulování nečistot na vozidla v závislosti na terénu, po kterém se pohybují. Při pohledu například na tank bude dokonce možné odhadnout, jakou trasu na mapě urazil. Vylepšen bude také systém vizuálního poškození. Na pancíři se například objeví stopy po střelách.

Dalším krokem jsou modely postav. Ty budou mít samostatné prvky pro helmy, čepice, bundy i nášivky. Díky tomu je mohou vývojáři rychle měnit a postarat se o větší rozmanitost vojáků na bojišti.

Očekávat máme také vylepšené animace. Například vojáci zvedají hlavu, aby se podívali na prolétající letadla. Navíc jejich postoj má odrážet nervozitu, když jsou blízko nepřítele. Reálněji také reagují na výbuchy a střelbu.

Company of Heroes 3 vyjde v letošním roce na PC a bude obsahovat české titulky. Ty si můžete zapnout i u dnešního videa.