Není to tak dávno, co nám tvůrci temné fantasy střílečky Witchfire ze studia The Astronauts představili formou videa mechaniky zbraní, střílení a munice. Nyní přichází zásluhou akce Future Games Show další video, v němž designér Karol Krok přibližuje systém kouzel. Novinka polských vývojářů, kteří v minulosti pracovali i na klasikách jako Painkiller nebo Bulletstorm, totiž není jen o střílení.

Při hraní můžete používat lehká i těžká kouzla, která se tradičně liší tím, jak rychle je můžete použít a jak jsou silná. Navíc jsou svázaná se čtyřmi přírodními živly, tedy se vzduchem, vodou, ohněm a zemí. Každý živel má pak své vlastní unikátní vlastnosti.

Nejde jen o to, že třeba hořící nepřátelé schytají vyšší poškození. Všechny živly spolu intuitivně interagují, takže můžete kupříkladu vyslat lehké bleskové kouzlo, které jako obvykle zraní nepřítele a navíc zasáhne další protivníky v dosahu. Ale pokud nejdřív nepřítele zapálíte a teprve poté sešlete blesky, udělené poškození bude ještě větší a protivníci budou o to zranitelnější vůči palným zbraním.

Witchfire se má objevit v předběžném přístupu přes Epic Games Store během následujících měsíců, finální verze bude dostupná také na Steamu. Vývojáři by navíc hru rádi časem vydali i na konzole.