Vývojáři a vydavatelé na Steamu využívají všechny dostupné prostředky, aby zaujali uživatele. Často kvůli tomu zneužívají hlavní obrázek hry, na který velkým a barevným písmem umisťují informace o slevách, případně ocenění, které titul obdržel.

Od 1. 9. letošního roku vstoupí v platnost nová pravidla, která zakazují uvádět na hlavním obrázku to, co se přímo netýká hry. Společnost chce, aby hlavní obrázek byl využíván pro artwork hry a název hry.

  • Žádná hodnocení, včetně hodnocení ve službě Steam nebo z externích zdrojů.
  • Žádné názvy, symboly ani loga ocenění.
  • Žádné marketingové popisy slev, např. text výprodej nebo sleva až 90 %.
  • Žádný text ani obrázky propagující jiný produkt. To se týká i propagace nového dílu nebo jiných titulů v rámci stejné série.
  • Žádný další nesouvisející text.

Vývojáři a vydavatelé budou nadále moci hlavní obrázek hry aktualizovat a upozornit po omezenou dobu na důležité novinky ve hře, například na vydání aktualizace, dodatečného obsahu, nového battle passu, spuštění nové sezónní události atd. Takový obrázek má ovšem maximální platnost jeden měsíc a musí být lokalizován do všech jazyků, které hra podporuje.