Temná fantasy real-time strategie Age of Darkness: Final Stand chce na hráče zapůsobit počtem nepřátel. Vývojáři si kladli otázku, co by se stalo, kdyby Dlouhá noc ze seriálu Hra o trůny nikdy neskončila. Co kdyby lidé museli s Bilými chodci bojovat celou noc, každou noc, dokud nezemřou?

Z této představy vznikl nápad na hru podobnou They Are Billions. V temném fantasy světě si postavíte středověký hrad a připravíte se na noc. Jakmile se setmí, vylezou z děr armády temných stvoření a pokusí se překonat vaši obranu. V jeden okamžik se na vás může vrhnout až 70 tisíc nepřátel. V nejhorším případě vás tak čeká velmi dlouhá noc.

Až 70 tisíc nepřátelských jednotek najednou umožňuje interně vyvinutá technologie zvaná SwarmTech. Působivé je, že takovému počtu protivníků nebudou chybět nejrůznější 3D efekty.

Jako strážce poslední bašty lidstva musíte během dne vyvažovat budování osady s průzkumem okolní divočiny a hledáním cenných zdrojů. Celé dobrodružství se odehraje na procedurálně generované mapě, kterou pohltila smrtící mlha. Někteří lidé říkají, že mlha je projevem lidského strachu a nočních můr, jiní tvrdí, že je to bloudící masa zatracených duší. Původ temnoty je neznámý, ale jedno je jisté: můžete ji udržet na uzdě pomocí síly světla a ohně.

Do přežívání budou promlouvat Malice, vypůjčené z žánru roguelite. Jde o náhodná postižení, jež na hráče dopadají během každé Noci smrti a která zhatí i ty nejlepší plány. Naopak, pokud Noc smrti přežijete, můžete se rozhodnout mezi třemi náhodně vybranými Požehnáními, která obohatí zážitek a dodají vaší armádě tolik potřebnou výhodu.

Age of Darkness: Final Stand nemá stanovené datum vydání. Na Steamu by měla být předběžná verze dostupná brzy.