U příležitosti 25. výročí zveřejnilo pražské studio SCS Software dokument. V něm se zakladatelé firmy s dalšími zaměstnanci ohlížejí na uplynulými roky, vzpomínají na těžké začátky, odhalují náhody, které vedly k tomuto okamžiku, a také mírně prozrazují, na co se můžeme těšit.

Tvůrci Euro Truck Simulatoru 2 a American Truck Simulatoru hodlají pokračovat v práci a nadále dělat radost hráčům, které baví tyhle simulátory. Současně ale odhalují, že by se jim líbilo vymyslet úplně novou hru a tu vydat pod značkou SCS Software. Nešlo by přitom o simulátor.

Pavel Šebor na samém závěru dokumentu poděkoval týmu a všem, kteří v SCS Software pracují a pracovali (firmou prošlo přes 300 lidí). Vzkazuje, že se teprve rozjíždějí. Uvědomuje si, že to říká už roky, ale zajímavé/revolučnější věci jsou teprve před nimi. Ať už jde o dlouho slibované konzolové verze nebo masivně multiplayerovou edici, na které pracují už delší dobu.

„Je spoustu věcí, do kterých jsme se pustili a kterých se snad nevzdáme a dotáhneme je do konce. Těším se na to,“ dodal Šebor.

Hráči si dlouho přejí, aby kamionové simulátory dorazily na konzole. Překážkou je interní engine, který byl stavěn pro počítače. Jak se ale v dokumentu ukázalo, tuhle snahu v SCS Software nevzdali a vypadá to, že jsou na dobré cestě. Tak se třeba už v roce 2023 dočkáme oznámení.

Více si poslechněte v češtině od jednotlivých členů týmu: