Ratchet & Clank: Rift Apart má dvě nastavení pro rozlišení. Vybrat si budete moci mezi rozlišením 4K při 30 snímcích za sekundu a 60 snímků při nižším rozlišení.

Tuto informaci nejprve přinesl rozhovor Marcuse Smitha a Mikea Dalyho v japonském magazínu Famitsu. Posléze ji potvrdil i oficiální twitterový účet studia Insomniac Games.

Bude na každém hráči, zda si na PlayStationu 5 u akční plošinovky Ratchet & Clank: Rift Apart raději užije 4K rozlišení při 30 snímcích, nebo dá přednost nižšímu rozlišení při 60 snímcích.

Nové dobrodružství Ratcheta a Clanka je druhou hrou s podobným nastavením. Už dříve se zástupci Insomniac Games nechali slyšet, že Spider-Man: Miles Morales poběží v rozlišení 4K při 30 snímcích a ve speciálním Performance Mode ve stejném rozlišení, ale při 60 snímcích. V tomto případě vývojáři obětují některé efekty, aby na PS5 dosáhli 60 snímků. Je dost možné, že půjde o ray tracing.

Jak se zdá, na PlayStationu 5 bude základem rozlišení 4K a 30 snímcích. Lze ale očekávat, že více her nabídne možnost zvolit si 60 snímků, avšak v horší grafické kvalitě, nebo při nižší frekvenci snímků za sekundu. To už je - dle všeho - na vývojářích. Jaké nastavení si vyberete vy?

PlayStation 5 vyjde koncem letošního roku. Ratchet & Clank: Rift Apart byl potvrzen v úvodním okně konzole, což znamená, že vyjde buď koncem roku nebo začátkem roku 2021. Nezapomeňte se podívat na nové gameplay záběry, které byly zveřejněny včera.